przygotowanie do ojcorzyństwa :-)

1. Data: 2003-01-06 09:39:29

Temat: przygotowanie do ojcorzyństwa :-)
Od: "websearch" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Jak porządnie przygotować się do zostania tatusiem?
Jakie badania wykonać? Jak sprawdzić
płodność? Lepiej teraz przebadać nasienie i ew poddać
się leczeniu niż potem się zastanawiać czemu "nie zadziałało".
Gdzie się udać na takie badanie?
O czym jeszcze trzeba pamiętać?
Pozdrawiam

Odpowiedzialny Kandydat na Ojca. :-)

2. Data: 2003-01-06 10:21:38

Temat: Re: przygotowanie do ojcorzyństwa :-)
Od: dradam <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 6 Jan 2003 10:39:29 +0100, "websearch" <w...@i...pl>
wrote:

>Witam,
>
>Jak porz?dnie przygotowaae si? do zostania tatusiem?

Nazywa sie to "ojcostwo". Najlepiej sie przygotowywac tak jak do biegu
maratonskiego.

Pozdrawiam

dradam

3. Data: 2003-01-06 11:12:58

Od: Robert Pyzel <r...@g...BEZSPAMU.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:avbis0$2jqe$1@news2.ipartners.pl tako rzecze websearch

> Jak porządnie przygotować się do zostania tatusiem?
Wyspać się. Dobrze, długo i na zapas.
Jakieś podstawy w podręcznikach o macierzyństwie znajdziesz ("W
oczekiwaniu na dziecko". "Pierwszy rok życia dziecka" itd.)
Jak przerwać obiad (swój), zmienić dziecku pieluszkę, umyć pupę i
wrócić do stołu w celu dokończenia posiłku (bywa, że już zimnego), to
tam nie napiszą.

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

4. Data: 2003-01-06 11:45:47

Temat: Odp: przygotowanie do ojcorzyństwa :-)
Od: "mysza" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik websearch <w...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:avbis0$2jqe$...@n...ipartners.pl...
> Witam,
>
> Jak porządnie przygotować się do zostania tatusiem?

Nie palić, nie pić, zdrowo się odżywiać, uważać na niektóre leki :-)

> Jakie badania wykonać? Jak sprawdzić
> płodność? Lepiej teraz przebadać nasienie i ew poddać
> się leczeniu niż potem się zastanawiać czemu "nie zadziałało".

Nie wiem ile kosztuje takie badanie. Jest wykonywane przez niektóre
laboratoria. Trzeba poszukać w książce i zadzwonić. A jeśli nie uda się za
pierwszym razem to chyba też nie powód, żeby od razu się badać. Możecie
przecież nie trafić akurat na owulację :-) Moim skromnym zdaniem nie ma
sensu się badać przed. Najwięcej zależy tu od organizmu kobiety. Jeśli
nteresuje Cię jak wygląda badanie nasienia, to poszukaj wcześniej. Pisałam
kiedyś o tym.
Życzę powodzenia :-)

mysza, też starająca się o Maleństwo :-)

5. Data: 2003-01-06 12:50:33

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Jak porządnie przygotować się do zostania tatusiem?

Do podanych rad dorzucę:
poczytać pl-soc-dzieci

Ania

Co mi jest?