Zespół Glenarda

1. Data: 2003-01-06 06:02:51

Temat: Zespół Glenarda
Od: "Grzegorz" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś może mi powiedzieć cokolwiek na temat zespołu glenarda,
(opuszczenie trzewi), dlaczego jest to temat tabu ?
Grzegorz

2. Data: 2003-01-06 10:17:02

Temat: Re: Zespół Glenarda
Od: dradam <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 6 Jan 2003 07:02:51 +0100, "Grzegorz" <g...@w...pl> wrote:

>Czy kto? mo?e mi powiedzieae cokolwiek na temat zespo?u glenarda,
>(opuszczenie trzewi), dlaczego jest to temat tabu ?
>Grzegorz

Nie za bardzo widze w tym zakresie "tabu". Sa trzy publikacje, w tym
jedna publikacja z Krakowa (w jezyku polskim) , przygotowana przez
Prof. Bromboszcza , w tym zakresie, wyliczone w MEDLINE.

Pewno, ze schorzenie rzadkie, ale w koncu nie przesadzajmy.

Pozdrawiam

dradam

3. Data: 2003-01-07 06:39:03

Od: "Grzegorz" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jezeli lekarze (internisci, chirurdzy) nic nie wiedza na ten temat, a
odwiedzilem juz kilkunastu specjalistów to chyba jest temat tabu w
srodowisku lekarskim. Zreszta w internecie mozna wyszukac, ze jest to
diagnozowane w 5%. Bardzo dziekuje za informacje. Ja takze szukalem w
Medline, ale znalazlem tylko artykóly anielskojezyczne i rosyjskojezyczne.
Albo baza wiedzy nie jest dostepna w calosci dla czlowieka z zewnatrz.
Bardzo bym prosil o podanie jak mam odszukac artykól. Nie jestem lekarzem
zarejestrowanym w Medline, albo jakies namiary na prof. Bromboszcza.
Z góry dziekuje.
Grzegorz

Użytkownik "Grzegorz" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś może mi powiedzieć cokolwiek na temat zespołu glenarda,
> (opuszczenie trzewi), dlaczego jest to temat tabu ?
> Grzegorz

Stediril 30 a Cilest
urolog - gdansk
Strona o produktach TRANSFERFACTOR
zapraszamy na wyklad Szkoly Festiwalu Nauki!
spodziectwo POMÓŻCIE !!!