Bo ty, Ewka...

1. Data: 2022-01-09 20:30:00

Temat: Bo ty, Ewka...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

... w szufladzie IWERMEKTYNĘ chomikujesz. No jasne!

--
KOWIDIOTOM: ,,Las codziennie się zmniejszał, ale drzewa z uporem głosowały
na siekierę, bo miała uchwyt z drewna."

2. Data: 2022-01-10 09:19:30

Temat: Re: Bo ty, Ewka...
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.01.2022 o 20:30, XL pisze:
> ... w szufladzie IWERMEKTYNĘ chomikujesz. No jasne!

Koniem nie jestem. Sama się odrobaczaj.

--
Ewa

3. Data: 2022-01-10 22:57:05

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 10.01.22 um 09:19 schrieb FEniks:

> Koniem nie jestem. Sama się odrobaczaj.

87-letni Austriak z Salzburga zmarł po kuracji iwermektyna. Środek na
odrobaczenie zwierzat przepisał mu lekarz.
Nie mam informacji czy starszy pan chorował jeszcze na coś, a moze po
prostu z powodu wieku jego system odpornościowy i organizm były
osłabione, ze nie przezyły pozegnania z robakami?
Osobom młodszym moze iwermektyna nie zaszkodzi?

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
https://tinyurl.com/5yuef7f4

????????????????
Wypadkom na oblodzonych drogach ulegaja najcześciej auta z zimowymi
oponami. :-)
????????????????

4. Data: 2022-01-11 00:50:32

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> wrote:

> [...]
> prostu z powodu wieku jego system odpornościowy i organizm były
> osłabione, ze nie przezyły pozegnania z robakami?

Gdyby ten starszy pan zmarł po szprycy, nie widziałbyś związku.

> Osobom młodszym moze iwermektyna nie zaszkodzi?

Rząd Salwadoru wysyła chorym na Covid darmowy pakiet leków, zawierający
m.in. iwermektynę, antybiotyk, wit C i D. Spójrz na statystyki kowidowe
Salwadoru ??

Oraz na to:

,,Pierwsze doniesienia na temat przydatności iwermektyny w leczeniu COVID-19
pojawiły się już wiosną 2020 roku. We wcześniejszych badaniach
laboratoryjnych iwermektyna wykazywała skuteczność w zwalczaniu niektórych
wirusów - w tym wirusów grypy, HIV-1, wirusa dengi czy wirusa Zika.
Naukowcy z australijskiego Monash University postanowili więc sprawdzić,
czy substancja ta będzie pomocna także w walce z chińskim koronawirusem.

W przeprowadzonych przez nich badaniach laboratoryjnych okazało się, że
iwermektyna wykazała działanie inhibicyjne dla wirusa SARS-CoV-2 - czyli go
dezaktywowała - co potwierdziła Amerykańska Agencja Żywności i Leków (FDA).
Pojedyncza dawka leku była w stanie nie tylko zatrzymać namnażanie wirusa,
ale również niemal całkowicie go wyeliminować w ciągu zaledwie 48 godzin."
https://www.wapteka.pl/blog/artykul/iwermektyna-co-t
o-jest-i-kiedy-sie-ja-stosuje-iwermektyna-a-covid-19
-czy-dziala-na-koronawirusa

Twitter i FB są pelne wątków o pozytywnych wynikach leczenia.

5. Data: 2022-01-11 00:56:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Koniem nie jestem.

Jesteś ssakiem, takim samym jak koń. Tylko, że koń jest bardziej wrażliwy i
potrzebuje LEPSZYCH leków.

> Sama się odrobaczaj.

Przy okazji nie zaszkodzi. Czemu nie, chętnie. A czym ty się odrobaczasz?
Bo chyba nie myślisz, że nic w Tobie nie mieszka. ?

--
KOWIDIOTOM: ,,Las codziennie się zmniejszał, ale drzewa z uporem głosowały
na siekierę, bo miała uchwyt z drewna."

Paryż wczoraj.
Od porządku jest Pan Bóg.
Salwadorskie bingo.