Fakty.

1. Data: 2022-01-10 00:43:59

Temat: Fakty.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Nie ma pandemii - jest sanitaryzm.
2. Wirus nie jest tak groźny jak mówiono. Śmiertelność jest podobna jak
przy zwykłej grypie.
3. Szczepionka nie jest szczepionką i nie chroni w 95%.
4. Testy PCR nie nadają się do diagnozy wirusa.
5. Segregacja sanitarna nie ma naukowego uzasadnienia.

--
KOWIDIOTOM: ,,Las codziennie się zmniejszał, ale drzewa z uporem głosowały
na siekierę, bo miała uchwyt z drewna."

2. Data: 2022-01-10 09:19:53

Temat: Re: Fakty z dupy
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2022-01-10 09:38:23

Temat: Re: Fakty.
Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 4. Testy PCR nie nadają się do diagnozy wirusa.
> 5. Segregacja sanitarna nie ma naukowego uzasadnienia.

4/ Z tymi testami to chyba racja. Djokovicia w Australii nie zatrzymali
na podstawie pozytywnych wyników testu a tego że nie był zaszczepiony. A
wiec można przypuszczać że te testy to pic na wodę i oni dobrze o tym
wiedzą.

4. Data: 2022-01-11 01:03:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:

> [...]
> na podstawie pozytywnych wyników testu a tego że nie był zaszczepiony. A
> wiec można przypuszczać że te testy to pic na wodę i oni dobrze o tym

Oczywiście. One nie odróżniają kowida od grypy.
A ze szprycami jest jeszcze większa paranoja - gdyby ktoś przed 2020 rokiem
powiedział na egzaminie
z chorób zakaźnych, że niezaszczepieni stanowią zagrożenie dla
zaszczepionych, wyleciałby z hukiem. A dziś obala się wiedzę medyczną w
sposob tak chamski, bezczelny i ordynarny, jak za RF gilotynowano
niepokornych lub palono na stosie ,,obrazoburcze" książki. Już tylko czekać,
jak medyczna klasyka też będzie tam lądować. Badania naukowe nie po
kowidolinii już od dawna są wycinane w pień.

5. Data: 2022-01-11 13:03:25

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.01.2022 o 01:03, XL pisze:
> [...]
> jak medyczna klasyka też będzie tam lądować. Badania naukowe nie po
> kowidolinii już od dawna są wycinane w pień.

Ano,. Ewidentnie cos tu nie tak. Zdaje się że znowu etap w historii
ludzkości kiedy to  "nauka" zaczyna brać górę nad zdrowym rozsądkiem.
Oczywiście to nie nauka jako taka jest zła, zła jest tylko jej
usłużność  dla różnego rodzaju oszołomstwa.

6. Data: 2022-01-11 18:13:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:

> [...]
> Oczywiście to nie nauka jako taka jest zła, zła jest tylko jej
> usłużność  dla różnego rodzaju oszołomstwa.

Sobie poczytaj, na jakich ,,podstawach" zrobiono nas w tata wariata:

https://twitter.com/1949_stanislawa/status/148064312
8008888324?s=21

7. Data: 2022-01-12 10:10:17

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.01.2022 o 18:13, XL pisze:

> Sobie poczytaj, na jakich ,,podstawach" zrobiono nas w tata wariata:
>
> https://twitter.com/1949_stanislawa/status/148064312
8008888324?s=21

Oj, bardzo przepraszam, ale "nas" jest tu zupełnie nie na miejscu.  Nie
mam i nie chcę mieć nic wspólnego z bezmyślna tłuszczą tłocząca się w
kolejkach do zastrzyku, i tylko z tego powodu że im ktoś pozornie
mądrzejszy od nich tak nakazał/zalecił .

8. Data: 2022-01-12 11:19:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:

> [...]
> kolejkach do zastrzyku, i tylko z tego powodu że im ktoś pozornie
> mądrzejszy od nich tak nakazał/zalecił .

To był skrót myślowy na określenie ogółu ludzkości.
Też nie mam nic wspólnego z lemingami afery kowidowej.

--
KOWIDIOTOM: ,,Las codziennie się zmniejszał, ale drzewa z uporem głosowały
na siekierę, bo miała uchwyt z drewna."

Bo ty, Ewka...
Paryż wczoraj.
Od porządku jest Pan Bóg.