Złomowanie ludzi.

1. Data: 2022-01-11 10:26:50

Temat: Złomowanie ludzi.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znacie warsztat samochodowy, który ma większy zysk, gdy nie naprawia
samochodów - i dostaje dodatkowe pieniądze, jeśli uda mu się przetrzymać
pojazd na warsztacie bez naprawy, a bonus jak uda się je zezłomować? Ja też
nie. To czemu lekarze tak właśnie mają? ?

--
KOWIDIOTOM: ,,Las codziennie się zmniejszał, ale drzewa z uporem głosowały
na siekierę, bo miała uchwyt z drewna."

2. Data: 2022-01-11 13:04:07

Temat: Re: Złomowanie ludzi.
Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.01.2022 o 10:26, XL pisze:
> [...]
> pojazd na warsztacie bez naprawy, a bonus jak uda się je zezłomować? Ja też
> nie. To czemu lekarze tak właśnie mają? ?

Nie, ale znam byłego ministra rolnictwa który chcących uczciwie
sprzedać  w skupie swoje jabłka nazwał frajerami. Bo jaśnie pan minister
za ich zniszczenie płacił wyższą stawkę od tej którą ci dostawali w
skupie. A więc co tu może jeszcze dziwić w tym świecie..

3. Data: 2022-01-11 16:19:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:

> [...]
> za ich zniszczenie płacił wyższą stawkę od tej którą ci dostawali w
> skupie. A więc co tu może jeszcze dziwić w tym świecie..

No.

--
KOWIDIOTOM: ,,Las codziennie się zmniejszał, ale drzewa z uporem głosowały
na siekierę, bo miała uchwyt z drewna."

Fakty.
Bo ty, Ewka...
Paryż wczoraj.