Bocian

1. Data: 2000-05-15 00:22:23

Temat: Bocian
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziś ok.18 na dachu mojego domu spoczął sobie bocian.
I stoi sobie ten bocian już ósmą godzinę!!!.
Przed chwilką (2,15) zmieniałem "sztuczny deszcz", a on stoi jak stał -
chyba ogrzewa łapy (?).
Widok jest dość zabawny, bo dom ma raczej industrialny wygląd i jest jednym
z wyższych na osiedlu.

Mam nadzieję, że nie znajdę jutro jakiegoś zawiniątka w kominku:-), całe
szczęście, że nie mam kapusty:-).

--
Pozdrowienia
p...@r...pl

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

2. Data: 2000-05-15 04:34:37

Temat: Re: Bocian
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> Przed chwilką (2,15) zmieniałem "sztuczny deszcz", a on stoi jak stał -
> chyba ogrzewa łapy (?).

A może został zwabiony Twoim dosyć rozległym systematem wodnym, a może
zakąską w nim pływającą ?
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

3. Data: 2000-05-15 08:42:22

Od: Janusz Czapski <j...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

No nieeee!!!!!!!!! Normalnie Ci zazdroszczę bo on tam pewnie będzie robił
gniazdo!
I gratuluję! Bociany trzymajš się tylko dobrych ludzi i ich siedzib. :-)
Transmituj co dalej się dzieje.
Pozdrawiam
Janusz

4. Data: 2000-05-15 08:59:56

Temat: Odp: Bocian
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@l...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@l...pl...
> No nieeee!!!!!!!!! Normalnie Ci zazdroszczę bo on tam pewnie będzie robił
> gniazdo!
> I gratuluję! Bociany trzymajš się tylko dobrych ludzi i ich siedzib. :-)

No i przynoszą szczęście, o innych upominkach nie wspominając.

> Transmituj co dalej się dzieje.

Tak, ja też proszę o regularne sprawozdania.

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2000-05-15 09:14:55

Temat: Re: Odp: Bocian
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

basia wrote:
> Tak, ja też proszę o regularne sprawozdania.

No co wy? Ma pisac regularnie jak mu zona w pasie przybiera? :-0

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

6. Data: 2000-05-15 09:15:51

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

Moze czas na telefon do przyjaciela ;-)))
Pozdrawiam Juras

7. Data: 2000-05-15 09:35:25

Temat: Re: Re: Bocian
Od: Janusz Czapski <j...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Koterba napisał(a):

> No co wy? Ma pisac regularnie jak mu zona w pasie przybiera? :-0

O to to!!! A dlaczego mu zazdrościć? :-))))))))))))))
Pozdrawiam
Janusz

8. Data: 2000-05-15 09:58:10

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

At 11:14 00-05-15 +0200, you wrote:

>No co wy? Ma pisac regularnie jak mu zona w pasie przybiera? :-0
>
>--
>Pozdrawiam serdecznie :-)
>Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

No jezeli tak to niech zacznie od poczatku:-))))
Juras

9. Data: 2000-05-15 10:49:01

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski wrote:
> Dziś ok.18 na dachu mojego domu spoczął sobie bocian.
> I stoi sobie ten bocian już ósmą godzinę!!!.
> Przed chwilką (2,15) zmieniałem "sztuczny deszcz", a on stoi jak stał

Sprawdz tylko, czy stoi na tablicy z napisem "ATLAS". Jesli tak to
postoi tak dlugo az raczysz go zdjac :-)

10. Data: 2000-05-15 23:51:09

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Halo, halo,
Tu RadioBocian, tu RadioBocian - transmisja na żywo.
:-)
Tylko nie ma co transmitować:-) Bocian odfrunął "świtkiem" (cyt. z sąsiada),
pozostawiając na dachu to co zwykły zostawiać inne ptaki, ale
proporcjonalnie większe.
Miejscowi (którzy wiedzę o naturze zdobywają organoleptycznie, śpiąc w
lesie po wypiciu kilku Mad Dog ów) stwierdzili, że w czasie wysiadywania
bociano-jaj, mężczyzna bocian zwykle nie nocuje w gnieździe, coby nie potłuc
potomków swoich.
Mimo wszystko szkoda, choć gniazdo bocianie wyglądałoby na mojej chałupie
jak planowana 175m figura Chrystusa nad Kielcami :-) (rajcy kieleccy chcą
być lepsi od Rio, na szczęście nie mogą się dogadać co do miejsca).

Pozdrowienia
p...@r...pl

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl