znowu dżdżowniczki z Kaliforni

1. Data: 2000-05-14 10:55:57

Temat: znowu dżdżowniczki z Kaliforni
Od: "Staszek Nowak" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dawno mnie tu nie było, ale teraz mam ważną sprawę (pretekst do
oderwania się od nauki :) Mój kuzyn wraz ze swoja świeżą żoną postanowił
założyć małą wytwórnie biohumusu. Prosił mnie żebym spróbował poszukać
kogoś kto sprzedaje w/w DŻdż... Coś pamiętam, że chyba ktoś z Szanownych
Grupowiczów, ale nie pamiętam kto. Czy ktoś ma jakąś ofertę. (Proszę o adres
emaliowy, adres ten zwykły, no i telefon) (aha jeszcze o jakieś dane na
temat oferty i jak odebrać robaczki)

Już dziękuję
Pozdrawiam Was wszystkich
Staszek

2. Data: 2000-05-14 12:14:32

Temat: Re: znowu dżdżowniczki z Kaliforni
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dzdzownice sprzedaje Slawek Siudzinski. Namiary na niego znajdziesz na
stronie grupy http://ogrody.agrosan.pl

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski