Body Shop?

1. Data: 2004-06-07 19:37:29

Temat: Re: Body Shop?
Od: "Ruua" <r...@W...nat.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ligeia" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
news:ca2fuq$2uqk$1@mamut1.aster.pl...

> Bo nie wiadomo, czy ktoś kupowałby drożej. A taka osoba na pewno musiałaby
> sprzedawać po znacznie wyższych cenach niż normalnie, żeby na tym zarobić.

a te wszystkie gapy, banana republic i gumy cynamonowe to myslisz, ze sa
taniej? z tego, co czytam, bs to sklep kultowy, ma wiele stalych,
zakochanych klientek. imo - kupilyby drozej, gdyby im sie skonczyl ulubiony
kosmetyk - nie czekalyby do lata, do wyjazdu jakiegos:) tak mi sie wydaje.

1. Data: 2004-06-07 20:46:55

Temat: : Body Shop?
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, to raczej nie ma. ;-)

> Ligeia

Szkoda:-).

Hanuś

1. Data: 2004-06-08 09:14:28

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ruua wrote:
> Użytkownik "Ligeia" <e...@t...pl> napisał w wiadomości

> a te wszystkie gapy, banana republic i gumy cynamonowe to myslisz, ze
> sa taniej?

Nie wiem, bo ich nie kupuję. A gumy cynamonowe to widziałam w Polsce, ale
potem znowu jakoś ich nie było. Zresztą i tak nie lubię tych gum.

> z tego, co czytam, bs to sklep kultowy, ma wiele stalych,
> zakochanych klientek. imo - kupilyby drozej, gdyby im sie
> skonczyl ulubiony kosmetyk - nie czekalyby do lata, do wyjazdu
> jakiegos:) tak mi sie wydaje.

Ja stosuję kosmetyki dostępne w Polsce, więc problemu nie mam. :-)

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-06-08 12:40:39

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Ligeia wrote:

> Nie wiem, bo ich nie kupuję. A gumy cynamonowe to widziałam w Polsce, ale
> potem znowu jakoś ich nie było. Zresztą i tak nie lubię tych gum.

Oj, akurat te caly czas przemycaja na potege - kosztuja 2.50 do 3.50 za
standardowa paczuszke Wrigley's, a i tak sie podobno dobrze sprzedaja.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-06-08 16:13:28

Od: "Ruua" <r...@W...nat.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beth Winter" <b...@e...net> napisał w wiadomości

> Oj, akurat te caly czas przemycaja na potege - kosztuja 2.50 do 3.50 za
> standardowa paczuszke Wrigley's, a i tak sie podobno dobrze sprzedaja.

ale te, ktore sa czesto w polsce, to sa te na rynek niemiecki - te na rynek
amerykanski sa takie, ze cynamon idzie uszami:)))) duuuza roznica - w wwie
widzialam je tylko w 1 mcu.

1. Data: 2004-06-09 09:10:05

Od: "justa" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanuś <k...@g...pl> napisał(a):
> Doszły mnie słuchy że, jest już jakiś w naszym pięknym kraju:-), może wiecie
> coś o tym?

a może ktoś coś pokręcił i chodziło o Body Basics?

1. Data: 2004-06-10 09:33:37

Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanuś" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> Cześć
> Doszły mnie słuchy że, jest już jakiś w naszym pięknym kraju:-), może
wiecie
> coś o tym?

Sorry za lamerskie pytanie, ale co takiego szczegolnego jest w tych Body
Shopach? Co warto kupic, gdyby ewentualnie byla okazja? Zaciekawiona jestem,
bo bylam w Body Basics i nic nie kupilam nigdy, zas we Wroclawskiej mydlarni
i owszem-zachwycil mnie zel pod prysznic czekoladowo- mietowy. I krem do
ciala z Kardamonem. Tyle wyprobowalam. Hafsa

--
moj adres:hafsa[małpa]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

1. Data: 2004-06-10 11:26:54

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 10 Jun 2004 11:33:37 +0200, in pl.rec.uroda "Hafsa"
<a...@n...ma> wrote in :

> [...]
>i owszem-zachwycil mnie zel pod prysznic czekoladowo- mietowy. I krem do

nie ma sensu porównywać Body Basics i Body Shop - to różne firmy. BS
ma świetne body buttery, pachnące tym, co na okładce (czyli mango,
winogronami, oliwkami, kokosem etc.), peelingi do różnych częsci
ciała, inne takie - w zasadzie główną jego siłą jest chyba to, że te
zapachy są takie realistyczne. anyway, ja lubię.

an//

1. Data: 2004-06-10 12:34:49

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

justa wrote:

> a może ktoś coś pokręcił i chodziło o Body Basics?

To już dawno było w Polsce.

Ligeia

1. Data: 2004-06-10 12:36:14

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa wrote:
> Użytkownik "Hanuś" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
>>

> Sorry za lamerskie pytanie, ale co takiego szczegolnego jest w
> tych Body Shopach? Co warto kupic, gdyby ewentualnie byla
> okazja?

Bibułki matujące, które są niedrogie i w Polsce niedostępne od pewnego
czasu. Dziewczyny zachwalają jeszcze jakieś balsamy do ciała.

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw
kodeksem zawarowanych." N.Żmichowska "Poganka"

olej pichtowy a lupiez
stres a uroda
henna?
kaszaki?