Body Shop?

1. Data: 2004-06-10 12:38:31

Temat: Re: Body Shop?
Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska wrote:

> nie ma sensu porównywać Body Basics i Body Shop - to różne
> firmy.

Trudno porównywać jedną i tę samą firmę - wtedy porównanie nie miałoby
sensu. :P Zazwyczaj porównuje się dwie, różne rzeczy.

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-06-10 13:40:23

Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ligeia" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
> Bibułki matujące, które są niedrogie i w Polsce niedostępne od pewnego
> czasu. Dziewczyny zachwalają jeszcze jakieś balsamy do ciała.

Hmm i w tym celu jest to tak upragniony sklep? No coz, nie wypowiadam sie,
ale moze kiedys bede miala okazje to wdepne do BS. Poki co jestem
sceptykiem jak zwykle. Hafsa

--
moj adres:hafsa[małpa]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

1. Data: 2004-06-10 14:19:44

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 10 Jun 2004 15:40:23 +0200, in pl.rec.uroda "Hafsa"
<a...@n...ma> wrote in :

>Hmm i w tym celu jest to tak upragniony sklep? No coz, nie wypowiadam sie,
>ale moze kiedys bede miala okazje to wdepne do BS. Poki co jestem
>sceptykiem jak zwykle.

nie tyle upragniony, co pożądany. jak wszystkie inne marki, których w
PL brak. oczywiście, to tylko moje zdanie.

an//

1. Data: 2004-06-10 15:54:49

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa wrote:
> Użytkownik "Ligeia" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
>>

> Hmm i w tym celu jest to tak upragniony sklep?

Też mnie to dziwi, ale różne są gusta. Ja te bibułki kupuję zazwyczaj przy
okazji, jak akurat natrafię gdzieś za granicą na BS (np. na lotnisku).
Bynajmniej specjalnie go nie szukam, bo właściwie prócz tych bibułek, reszta
wypróbowanych przeze mnie kosmetyków jest imho średniej jakości. Np.
ostatnio mój facet kupił sobie u nich żel do mycia twarzy dla mężczyzn i po
wcześniej stosowanym Clarinsie uznał, że różnica jest ogromna. Czasem jednak
sprawdza się reguła, że jaka cena taka jakość.

> No coz, nie wypowiadam
> sie, ale moze kiedys bede miala okazje to wdepne do BS. Poki co
> jestem sceptykiem jak zwykle. Hafsa

Jak tu niektórzy piszą, te balsamy są "wyjątkowe" głównie ze względu na
zapach. Ja nie wiem, bo nie próbowałam. A bibułki matujące opłaca się
kupować, bo jest ich sporo sztuk i są tanie. W Polsce też przez pewien czas
były, ale potem jakoś zniknęły. Szkoda, bo mnie osobiście bardzo się
przydają.

Ligeia

1. Data: 2004-06-10 15:55:28

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska wrote:

> nie tyle upragniony, co pożądany. jak wszystkie inne marki, których w
> PL brak. oczywiście, to tylko moje zdanie.
>
> an//

Czyli tak jak pisałam. Na niektórych po prostu działają niedostępne w Polsce
marki.

Ligeia

1. Data: 2004-06-11 07:30:32

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ligeia <e...@t...pl> napisał(a):

> Trudno porównywać jedną i tę samą firmę - wtedy porównanie nie miałoby
> sensu. :P Zazwyczaj porównuje się dwie, różne rzeczy.

Ligeia, jak Buddę kocham: przestań bredzić i wprowadzać w błąd. Jeśli
wypisujesz takie rzeczy, to znaczy, że żadnego produktu The Body Shop nie
widziałaś na oczy.

JoP

1. Data: 2004-06-11 08:28:23

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Fri, 11 Jun 2004 07:30:32 +0000 (UTC), przyszła do mnie
wiadomość z adresu <j...@N...gazeta.pl> i powiedziała:

> Ligeia, jak Buddę kocham: przestań bredzić i wprowadzać w błąd. Jeśli
> wypisujesz takie rzeczy, to znaczy, że żadnego produktu The Body Shop nie
> widziałaś na oczy.

Widziała. Bibułki.

Zuzanka rozweselona

*:.
On the verge of indecision. I'll always take the round about way.

1. Data: 2004-06-11 08:58:05

Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

> Bynajmniej specjalnie go nie szukam, bo właściwie prócz tych bibułek,
reszta
> wypróbowanych przeze mnie kosmetyków jest imho średniej jakości.

Pogrzebalam w swojej szafce lazienkowej, znalazlam otrzymany kiedys od
siostry zestaw do stop- walesa sie po lazience nadpoczety, nic specjalnej
IMHO.

> Jak tu niektórzy piszą, te balsamy są "wyjątkowe" głównie ze względu na
> zapach.

No coz, mozna i u nas kupic wyjatkowe balsamy, by za nimi extra pedzic- to
przesada.

> [...]
czas
> były, ale potem jakoś zniknęły. Szkoda, bo mnie osobiście bardzo się

A wiesz moze, jakie inne firmy te bibulki matujace produkuja? Mialam spokoj
z "maslem" na nosie, ale jak zaczelo sie cieplo- problem wrocil
Pozdrawiam Hafsa

1. Data: 2004-06-11 09:10:41

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 11 Jun 2004 10:58:05 +0200, in pl.rec.uroda "Hafsa"
<a...@n...ma> wrote in :

>No coz, mozna i u nas kupic wyjatkowe balsamy, by za nimi extra pedzic- to
>przesada.

co prawda nie mnie odpowiadasz, ale czy mogłabym prosić o podanie
nazwy firmy, dostępnej w Polsce, produkującej balsam do ciała w słoiku
lub innym opakowaniu tego rodzaju, który to balsam pachnie jak owoc
mango, kokos albo winogrona?

an//

1. Data: 2004-06-11 09:32:51

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ligeia <e...@t...pl> napisał(a):

> Jak tu niektórzy piszą, te balsamy są "wyjątkowe" głównie ze względu na
> zapach. Ja nie wiem, bo nie próbowałam.

Ale oczywiście wiesz, że Body Basic robi takie same i równie dobre, nie?

MSPANC,

JoP

olej pichtowy a lupiez
stres a uroda