Body-detox - czy cos warte?

1. Data: 2005-11-21 14:55:17

Temat: Body-detox - czy cos warte?
Od: "Robert" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy ktos z szanownych tu obecnych ma jakies doswiadczenia z metoda zwana body-
detox majaca na celu oczyszczenie organizmu za pomoca moczenia nog w wodzie z
pradem (w uproszczeniu). Skorzystalem kiedys z takiego zabiegu w gabinecie
odnowy (jako gratis) i bylem zdumiony tym, jak po 30 minutach wygladala woda. O
zmianach samopoczucia nie chcialbym mowic, ze wzgledu na to, ze byl to tylko
jeden jedyny zabieg. Zastanawiam sie nad kupnem takiego urzadzonka i chcialbym
sie dowiedziec czy warto.

Pozdrawiam
Robert

2. Data: 2005-11-22 08:54:56

Temat: Re: Body-detox - czy cos warte?
Od: "wojtaszek" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tylko
> jeden jedyny zabieg. Zastanawiam sie nad kupnem takiego urzadzonka i

Spróbuj wlać wodę destylowaną i wtedy sprawdź czy zmieni kolor. Jeśli tak to
możesz pójść jeszcze na kilka zabiegów.
Kupowanie urządzenia mija się z celem, chyba że masz duuużą rodzinę.

Pozdrawiam,
Wojtek

3. Data: 2005-11-22 15:17:09

Od: "Robert" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spróbuj wlać wodę destylowaną i wtedy sprawdź czy zmieni kolor. Jeśli tak to
> możesz pójść jeszcze na kilka zabiegów.
> Kupowanie urządzenia mija się z celem, chyba że masz duuużą rodzinę.

Zapewne z ta woda destylowana chodzi Ci o pewne zjawisko fizyczne, ktore polega
na zmianie koloru wody pod wlywem jonizacji. ZTCW w ten sposob woda moze zmienic
kolor na najwyzej slomkowy natomiast po moim zabiegu woda przypominala kolorem
bardziej smole i na dodatek zapach byl okropny. Uprzedzajac ewentualne zlosliwe
komentarze - nogi mialem czyste:)
Abstarhujac juz od ewentualnego zakupu urzadzonka - chcialbym zasiegnac
informacji na temat skutecznosci samej metody. W necie nie ma tego wiele i w
zdecydowanej wiekszosci sa to teksty reklamowe.

Pozdrawiam
Robert

P.S. przepraszam za dwukrotne wyslanie wiadomosci - nie bylo ono zamierzone.
Jakis blad wyskoczyl na niusach.

4. Data: 2005-11-22 15:41:04

Od: "Redtown" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś pewnien sprzedawca filtrów do wody... akwizytor, łaził po
mieszkaniach i prezentował za pomocą odpowiednio dobranych "odczynników"
jakże ona jest brudna zanieczyszczona itd... Oczywiście wytrącały sie osady,
zmieniał sie kolor... syf jednym słowem nie woda, tak z tego wynikało :)
Dopóki nie trafił do mieszkania dyrektora wodociagów. Sprawa trafiła do
prokuratury :) Chemia wszystko zdziała..

5. Data: 2005-11-23 18:18:05

Od: "Docia" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spróbuj wlać wodę destylowaną i wtedy sprawdź czy zmieni kolor. Jeśli tak
> to możesz pójść jeszcze na kilka zabiegów.
> Kupowanie urządzenia mija się z celem, chyba że masz duuużą rodzinę.

moja koleżanka chodziła, wraz z zabiegami woda była coraz czystsza. Co do
efektów trudno coś jednoznacznie powiedzieć. Można by rzec poprawiło się jej
samopoczucie, ale to sprawa dość subiektywna i ciężko przypisac to tylko li
wyłącznie body-detox.
Jeśli zaś chodzi o wodę to Panie zabieg przeprowadzające mówiły że nie ma
problemu jeśli będzie chciała zabrać wodę do analizy chemicznej, ale nie
zabrała :)

pozdr.

D.

6. Data: 2005-11-25 19:00:25

Temat: Odp: Body-detox - czy cos warte?
Od: "nasze zdrowie" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Organizm usuwa toksyny głównie przez : nerki,wątrobę, płuca, jelita a wkońcu
jak nie daje rady lub jest o to poproszony, przez skorę ( także stóp).
Tańsza, wygodniejsza,bardzxiej celowana jest sterowana i kontrolowana
detoksykacja np. metoda INTEGRUM vide : www.paramed.waw.pl.
Jestem po 3 hydrocolonach, schudlem 3 kg i czuje się świetnie.
NLD
Użytkownik Docia <h...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:dm2boj$j0q$...@a...news.tpi.pl...

7. Data: 2005-11-27 15:04:39

Od: "Robert" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dopóki nie trafił do mieszkania dyrektora wodociagów. Sprawa trafiła do
> prokuratury :) Chemia wszystko zdziała..

Wiem juz, ze jezeli wlejemy wode i nie wlozymy nog - woda sie zabarwi na lekko
slomkowy kolor. Jezeli uzyjemy wody destylowanej z nogami lub bez;) - nic sie
nie stanie, woda nie przewodzi pradu wiec nie ma jonizacji. Gdy uzyjemy wody
(nie destylowanej) i nog:) uzyskamy mniej lub bardziej brudna wode. Jak pisalem
wyzej w moim przypadku bardziej. Wiele zrodel potwierdza, ze wraz z kolejnymi
zabiegami woda staje sie czystsza. Sadze, ze powyzsze fakty wykluczaja
mozliwosc przekretu podobnego do domokrazcow wciskajacych filtry do wody.

Skuteczność bronchoskopii?
Prośba o interpretację wyników
wilgośc a katar i kaszel.
Dostęp do wyników badań