Boeuf Strogonow prosze o przepis.

1. Data: 2000-10-24 23:14:29

Temat: Boeuf Strogonow prosze o przepis.
Od: Małgorzata Kępczyńska <m...@m...signoff.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze o wyprobowany przepis na Strogonow'a. Dziekuje.

Małgorzata Kępczyńska -> m...@m...signoff.com.pl

1. Data: 2000-10-25 06:15:14

Temat: Re: Boeuf Strogonow prosze o przepis.
Od: "Krzysiek" <b...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisz strog w wyszukiwarce kulinarnej na www.restauracja.net.pl

Krzysiek

Użytkownik Małgorzata Kępczyńska <m...@m...signoff.com.pl> w wiadomooci
do grup dyskusyjnych napisał:3...@m...signoff.com.pl...

1. Data: 2000-10-25 07:08:11

Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prosze o wyprobowany przepis na Strogonow'a. Dziekuje.

Moge Ci podac moj przepis, ktory rozni sie od tego co mi podaja pod ta
nazwa. Poledwice wolowa nalezy pokroic w paseczki(najpierw w
plasterki, potem kazdy plasterek w paseczki). Obsmazyc na tluszczu (ja
osobiscie, ku pewnemu oburzeniu grupy, robie to na smalcu). Przelozyc
do ronlda, dodac cebule smazona na patelni po miesku, sosik z patelni,
krotko poddusic, dodac przecier pomidorowy, papryke w proszku, pieprz
i sol. Na koniec dodaje smietane i podaje to w kokilkach do tego
pieczywko a nie jakis makaron czy ziemniaki. Cala sztuka, to zeby nie
wyszedl "gulasz". Musi byc miesko jedrne i dobrze pikantne i bez
pieczarek. No i ten pyszny sosik. To jest moja wersja i ta najbardziej
mi smakuje. Polecam Ulka

--
Profesjonalny web-hosting? Tylko Serwis RUBIKON - http://rubikon.pl

1. Data: 2000-10-25 07:38:16

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ulka" <u...@p...onet.pl> napisał

> [...]
> wyszedl "gulasz". Musi byc miesko jedrne i dobrze pikantne i bez
> pieczarek. No i ten pyszny sosik. To jest moja wersja i ta najbardziej

Witajcie!
A ja dopiero niedawno ze zdziwieniem odkryłam, że ludzie uważają, że
Strogonow to jest mięsko w sosie pomidorowym...
Zawsze myślałam (i tak robiłam), że to polędwica w sosie z suszonych
grzybów.
Grzybki należy ugotować, pokroić drobno i razem z wywarem dodać do
odsmażonej polędwiczki z cebulką i oczywiście doprawić śmietaną z odrobiną
maki - tak, jak napisała Ula... Właściwie wszystko się zgadza tylko nie
pomidory, a suszone grzyby... No oczywiście jakieś takie prawdziwe - nie
pieczarki... No mogą być podgrzybki, lub co tam nazbieraliśmy... Oczywiście
nie dokładamy grzybków jadalnych tylko raz :))))
Pozdruffka
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2000-10-25 16:28:30

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> wrote:

> Witajcie!
> A ja dopiero niedawno ze zdziwieniem odkry"am, że ludzie uważają, że
> Strogonow to jest mięsko w sosie pomidorowym...
> Zawsze myśla"am (i tak robi"am), że to polędwica w sosie z suszonych
> grzybów.

Tak naprawde to strogonow nie jest jednym ani drugim. Na pewno nie w
sosie pomodorowym. Boeuf Stroganov to ragout z poledwicy wolowej
pocietej na paski w sosie smietanowym. Sos bywa doprawioany w roznych
wersjach przede wszystkim pieczarkami, cebula, pieprzem, ponadto winem,
pdrobina papryki czy odrobina kncentratu pomidorowego, ale podstawoy
smak to miesa i smietany.

Wladyslaw

1. Data: 2000-10-25 17:54:22

Od: "Joanna Duszczynska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Wladyslaw Los" <w...@t...com.pl>
> [...]
> wersjach przede wszystkim pieczarkami, cebula, pieprzem, ponadto winem,
> pdrobina papryki czy odrobina kncentratu pomidorowego, ale podstawoy

Wlasciwie wszystko by sie zgadzalo... Ja doprawiam grzybami :))) hmm...
cebula i pieprzem oczywiscie tez :)))
Pozdruffka

1. Data: 2000-10-25 18:40:47

Od: Gruby. < boruta@icbleu-nospam.org> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 25 Oct 2000 18:28:30 +0200, w...@t...com.pl (Wladyslaw Los)
wrote:

> [...]
>wersjach przede wszystkim pieczarkami, cebula, pieprzem, ponadto winem,
>pdrobina papryki czy odrobina kncentratu pomidorowego, ale podstawoy

Popieram , popieram...nareszcie ktos kto wie co jest grane ;-)
Ja zageszczam moj sos odrobina maki - nie rozlewa mi sie po calym
talerzu i lepiej przylega do ryzu na ktorym go pdaje...
Art.(Gruby )

1. Data: 2000-10-26 07:09:58

Od: Magda Rzepka <m...@i...zabrze.pl> szukaj wiadomości tego autora

O!
Wreszcie Pan Wladek zabral glos w sprawie strogonowa :)
Teraz juz wszystko jasne! :))))
Pozdrawiam!
m.

1. Data: 2000-10-26 12:02:35

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wersjach przede wszystkim pieczarkami, cebula, pieprzem, ponadto winem,
> pdrobina papryki czy odrobina kncentratu pomidorowego, ale podstawoy

Liczylem na Ciebie i sie nie zawiodlem ;)

Gdzies znalazlem przepis na Strogonowa nie z poledwicy tylko z miesa z
udzca.

ostry

Gofry, pigwa
Reszti