Gofry, pigwa

1. Data: 2000-10-24 16:02:42

Temat: Gofry, pigwa
Od: k...@p...pl (Karolina i Albert) szukaj wiadomości tego autora

Szukam przepisu na gofry.
Kiedyś posiadałem dwa przepisy: kruche gofry i lekko gumowate, ale niestety gdzieś
się zapodziały. Jeżeli ktoś takowe posiada to z miłą chęcią skorzystam.
Przy okazji szukam przepisy dla pigwy.

Albert

1. Data: 2000-10-25 06:17:09

Temat: Re: Gofry, pigwa
Od: "Krzysiek" <b...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

co najmniej 6 przepisów znajdziesz po wpisaniu gofry w wyszukiwarce kulinarnej
www.restauracja.net.pl

Krzysiek
Użytkownik Karolina i Albert <k...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:000a01c03dd3$d8ed5480$cf477fd4@celeron...

1. Data: 2000-11-02 17:11:58

Temat: Odp: Gofry, pigwa
Od: "Becia" <b...@h...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja z pigwy robie CUD-NALEWKE...a moze raczej wodeczke...?;-))
ale jesczze nie znam osoby ktorej by to nie smakowalo
;-)))
a oto przepis:

PIGWÓWKA

1 kg pigwy, 1 litr czystej wódki, 1/4 litra spirytusu, 1/2 kg cukru

pokrojona pigwe zalac 1 litrem czystej wodki. Po 6-8 tygodniach odlać
naleewke w butelki, pigwe zasypać 1/2 kg cukru i odstawic do uzyskania
syropu (cukier ma sie rozpuscic) - 2-3 tygodnie.
Nastepnie polaczyc nalewke z syropem i dodac 1/2 l spirytusu. Odstawic.
Po 3 tygodniach nalewke zlac do sloja, a pigwe zuzyc do herbaty lub drugiego
zaciagu.
Kiedy osad w nalewce opadnie na dno sloja - rozlac do butelek:

CUD-MIOD:-))))
Tylko trzeba baaaaardzo uwazac, bo wchodzi gladko i szybko po glowie
daje:-)))))

pozdrawiam
Beata:-)

1. Data: 2000-11-02 17:15:06

Od: "Becia" <b...@h...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

aha...zapomnialam. pigwe nalezy umyc, przekroic na pol i wypestkowac.

...na zdrowie:-)))))

pozdrawiam
Beata

Reszti