Ból brzucha

1. Data: 2006-07-30 07:50:22

Temat: Ból brzucha
Od: "CheMiK" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
Wczoraj miałem straszne bóle brzucha, brałem nospe ale nic nie przechodziło,
wybralem sie do sąsiada (chirurga) zbadał powiedział ze bede zdrowy, ze to
cos wirusowego i dał mi czopki rozkurczające. Dzisiaj rano coś czuje że
znowu sie zacznie (powoli znowu zaczyna mnie boleć brzuch) - noc była
spokojna. Możecie coś poradzić ?
Piłem już ziółka ale nie pomogło. Jestem chemikiem, wiec moze fenoloftaleiną
spróbować :)

2. Data: 2006-07-30 09:17:41

Temat: Re: Ból brzucha
Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "CheMiK" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> spokojna. Możecie coś poradzić ?
> Piłem już ziółka ale nie pomogło. Jestem chemikiem, wiec moze

W Aptece można kupić bez recepty krople żołądkowe /dawniej Inoziemcowa/
Dla chemika:
Fenoloftaleina- dihydroksyftalofen / C2 H14 O4/ stosowany jest jako
wskaźnik pH.

Pozdrawiam

J.

3. Data: 2006-07-30 09:32:45

Od: "CheMiK" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jagna" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Dla chemika:
> Fenoloftaleina- dihydroksyftalofen / C2 H14 O4/ stosowany jest jako

Dzięki za info. Co do fenoloftaleiny to ma ona również właściwości
przeczyszczające.

4. Data: 2006-07-30 10:04:06

Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "jagna" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> Dzięki za info. Co do fenoloftaleiny to ma ona również właściwości
> przeczyszczające.

Tak!!!!
Na wzór i podobieństwo octu.

J.

5. Data: 2006-07-30 19:20:17

Od: "CheMiK" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "CheMiK" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Tak!!!!
> Na wzór i podobieństwo octu.
>
> J.

Możliwe na medycynie się nie znam :) Ale pojechałem na pogotowie - dwa
zastrzyki i ma przejść :)

co na wrzody ?
podwyzszona kreatynina
STOP what you’re doing - It doesn’t work! A5S0
Cena tomografii
środki przeczyszczajace silne bez recepty