Cena tomografii

1. Data: 2006-07-29 17:46:10

Temat: Cena tomografii
Od: "Radek" <y...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hipochondrykom" tomografii raczej nie przepiszą (choć może, jeżeli wyjdzie,
że mam tasiemca?) więc może spróbowałbym sobie prywatnie zrobić? Odczuwam
różne przypływy ciepła itp. sensacje w różnych, stałych regionach głowy. Jest
ich 2-3. To może być wągrzyca?

Jak już te cysty umrą, to nie powinny sprawiać problemów?

Radek

2. Data: 2006-07-29 18:55:28

Temat: Re: Cena tomografii
Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radek" <y...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jest
> ich 2-3. To może być wągrzyca?
>
> Jak już te cysty umrą, to nie powinny sprawiać problemów?

Mój Jegomość;

Najprościej a poza tym z pierwszej reki dowiesz się ceny, dzwoniąc do swego
najbliższego szpitala.

J.

3. Data: 2006-07-29 20:24:41

Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Hipochondrykom" tomografii raczej nie przepiszą (choć może, jeżeli wyjdzie,
> że mam tasiemca?)
A tasiemca widać na tomografi? :)

> więc może spróbowałbym sobie prywatnie zrobić? Odczuwam
> różne przypływy ciepła itp. sensacje w różnych, stałych regionach głowy. Jest
> ich 2-3. To może być wągrzyca?
A co to jest wągżyca?
Masz na mysli włośnicę?

--
( tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->sz lub ż)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,

4. Data: 2006-07-30 09:06:19

Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
wiadomości news:799f.0000010e.44cbc409@newsgate.onet.pl...
> [...]
> Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,
> ktury ludzie ociężali umysłowo
> nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom.

Tasiemczyca choroba wywołana przez tasiemce:

http://www.pfm.pl/u235/navi/199262

Włośnica:

http://www.pfm.pl/u235/navi/199261

Nota bene:

_ Wągrzyca _

J.

5. Data: 2006-07-31 14:42:18

Od: "Mirabilis " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

stokrotka <o...@a...pl> napisał(a):

> [...]
> Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,
> ktury ludzie ociężali umysłowo
> nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom.

Witam

Wagzyce "widac" w tomografii.

Kwestia jest tylko taka ze cieplejsze miejsca na powierzchni glowy nie
stanowia o ile mi wiadomo przeslanki do skierowania na to badanie...

Zwykla tomografia glowy kosztuje od 160zl.

Jak kogos na takie badanie stac i jest mu ono potrzebne zeby czul sie
lepiej... prywatnie wykona je w kilka dni.

Pozdrawiam
Mirabilis

środki przeczyszczajace silne bez recepty
Pasozyty - tasiemiec
przeskakujacy staw w palcu... Pomocy !!
stłuczenie - czy to normalne?
Co pić zamiast wody?