Co pić zamiast wody?

1. Data: 2006-07-29 09:26:53

Temat: Co pić zamiast wody?
Od: "DoRo" <D...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Wiem, że picie wody jest najzdrowsze, ale ja jej nie cierpię.
Zmuszam się, ale właściwie mam tego dosyć.

Pytanie mam następujące: co pić zamiast wody (nie tylko
w czasie upałów) lub co ewentualnie do wody dodawać?
Chodzi o to, żeby przez to przynajmniej nie tyć, a jeszcze
lepiej chudnąć.
Muszę jednak zaznaczyć, że nie lubię smaku cierpkiego
lub godzkiego (grejfrut odpada) i zbyt kwaśnego także nie.
Najlepiej gdyby to mogło być coś lekko słodkiego, ale
zdaję sobie sprawę, że stoi to w sprzeczności z dietą
odchudzającą.

Pozwalam sobie zadać tu to pytanie, bo myślę, że nie jestem
jedyną osobą, która ma taki "problem".

Pozdrawiam i proszę o rady
TW