stłuczenie - czy to normalne?

1. Data: 2006-07-29 11:59:37

Temat: stłuczenie - czy to normalne?
Od: " istina" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Około miesiąca temu dość porządnie uderzyłam się w łydkę. Do tej pory siniak
nie znikł mi jeszcze zupełnie, a pod skórą w kilku miejscach czuję zgrubienia.
Smarowałam to miejsce maścią z arniki. Czy coś jeszcze można zrobić? Niepokoi
mnie, że tak długo to się goi...
Pozdrawiam,
I.

2. Data: 2006-08-03 01:43:28

Temat: Re: stłuczenie - czy to normalne?
Od: "biggero" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozbicie i rozpuszczenie krwiaków: Lioton (ale tylko, jeśli tam są
jeszcze jakieś krwiaki).
Jeśli zrobiły się zgrubienia z tkanki łącznej - to trzeba masować
i międlić owe.
Po takim zabiegu powinny się rozbić/rozmiękczyć.

Co pić zamiast wody?
pco i bol jajnikow
Thrombocytopenia - ryzyko agregacji
Co znaczy "forte" w nazwie leku?
Prosba o interpretacje wynikow niemowlaka