Bol brzucha po piwie

1. Data: 2005-08-13 05:36:49

Temat: Bol brzucha po piwie
Od: "Parasol" <p...@p...wycinasz.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witka

Przekopalem archiwum ale nie znalazlem nic konkretnego....

Ostatnio zdarza mi sie czesto ze gdy zaczynam pic piwko odczuwam bol
brzucha. Wystarczy pare lykow i dostaje czegos na wzor nerwobolu. Cos jak
skurcz jakby (ja tak to czuje) i zarazm wredny bol.Wczoraj np. wypilem dwa
lyki, zaczal bolec, po 15 minutach przeszlo i wtedy powolutku dokonczylem to
piwko i jest ok.

Pijam tez np. drinki i cos takiego nie wystepuje wiec to nie kwestia
zawartosci alkoholu. Powiedzcie prosze co to moze byc ?? Dodam ze kiedys
wypijalem 6 piw i nic mi nie bylo. Teraz norma to jedno raz na tydzien,dwa.

Prosze o powazne odpowiedzi

Tomek

2. Data: 2005-08-13 08:38:24

Temat: Re: Bol brzucha po piwie
Od: "świrek" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zależy jeszcze jaki ból, ale nawet najgorszy lekarz powie że to może być
wszystko,

ja dla przykładu miałem taki objaw że od czasu do czasu pobolewał mnie
brzuch i z początku myślałem podobnie jak lekarz że to żołądek, a jedyne co
mógł mi w tej sytuacji przepisać to skierowanie na gastroskopie. ale wtedy
sie tego bardzo bałem i nie poszedłem. minęło pół roku i wyskoczyła
żółtaczka a gastroskopie i tak mi zrobili. najśmieszniejsze jest to że to
nie było wcale straszne (a ja naprawdę jestem kolesiem bardzo wrażliwym na
ból) a najsmutniejsze że to wcale nie był zołądek a zapalenie wątroby i nie
wiadomo co będzie dalej

3. Data: 2005-08-13 17:51:36

Od: "Parasol" <p...@p...wycinasz.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos jeszcze sie wypowie ?

4. Data: 2005-08-13 19:06:48

Od: psb <p...@u...to> szukaj wiadomości tego autora

Parasol napisał(a):
> Czy ktos jeszcze sie wypowie ?

Może nie pomogę, ale też coś takiego u siebie zaobserwowałem, tylko że w
określonych warunkach - gorąco a ja łapczywie wypiłem kilka łyków
zimnego piwa. Ból w okolicach rzołądka ok. 15 min. Dodam że objaw ten
nie występuje podczas picia zimnej wody, pepsi lub innego świństwa.

ps

5. Data: 2005-08-14 06:17:20

Od: "Parasol" <p...@p...wycinasz.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "psb" <p...@u...to> napisał w wiadomości

> [...]
> piwa. Ból w okolicach rzołądka ok. 15 min. Dodam że objaw ten nie
> występuje podczas picia zimnej wody, pepsi lub innego świństwa.

Czyli wiemy juz ze to choroba cywilizacyjna ! Dobrze... czy ktos madry wie
co to jest ?

Palin - chemia ?
Brzoskiwnia
...:::?Wilcza kora, a rak płuc?:::...