Palin - chemia ?

1. Data: 2005-08-12 23:49:31

Temat: Palin - chemia ?
Od: "news_tpi" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
lekarz zapisał mi Palin bo mam trochę białka i czerwonych krwinek w moczu.
Mówił, że to antybiotyk a w ulotce jest napisane CHEMIOTERAPEUTYK !! Co to
znaczy i jak to działa ??
Dodatkowo: Palin - kwas pipemidynowy.

Pozdrawiam R.S.

2. Data: 2005-08-13 05:52:11

Temat: Re: Palin - chemia ?
Od: Josef Morko <j...@x...org> szukaj wiadomości tego autora

news_tpi wrote:

> [...]
> Mówił, że to antybiotyk a w ulotce jest napisane CHEMIOTERAPEUTYK !! Co to

Czolem!

Jest to lek z grupy syntetycznych antybiotykow, (czyli uzyskanych na drodze
syntezy chemicznej - mozna go nazwac chemioterapeutykiem), ktory
szczegolnie dobrze wydziela sie przez nerki, przez co uzyskuje
bakteriobojcze stezenie w moczu.

Z drugiej strony chemioterapeutyk dalbym raczej w przypadku, gdy w moczu
znajduja sie bakterie oraz/lub leukocyty (biale cialka krwi). Czy masz
jakies inne objawy zakazenia nerek lub ukladu moczowego (czeste lub bolesne
oddawanie moczu, bole w okolicy ledzwiowej przy wstrzasaniu - niestety
niespecyficzny objaw, podwyzszona temperature ciala, podwyzszone wskazniki
zapalenia we krwi - OB, leukocytoze = zwiekszona ilosc bialych cialek krwi,
powdwyzszone CRP?) Po przeleczeniu sie zrob w kazdym razie kontrole moczu,
jezeli bialko i czerwone krwinki beda sie nadal utrzymywaly, trzeba
koniecznie przeprowadzic dalsza diagnostyke ukladu moczowego.

Pozdrowienia!

Waldek

3. Data: 2005-08-13 08:30:11

Od: "news_tpi" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
> [...]
> wskazniki zapalenia we krwi - OB, leukocytoze = zwiekszona ilosc bialych

Z tego co wymienione to OB 37, temperatura w normie, brak bólu, białe ciałka
też są w moczu, liczne bakterie i to co mnie martwi to obrzęk brzucha i
popuchnięte oczy.

Dzięki i pozdrawiam

Brzoskiwnia
...:::?Wilcza kora, a rak płuc?:::...