Bol glowy

1. Data: 2003-09-10 14:40:28

Temat: Bol glowy
Od: "Ela:-\)" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
no wlasnie, boli mnie glowa srednio 3-4 razy w tygodniu, to chyba lekka
przesada.
do jakiego lekarza mam sie udac? i co to mzoe byc? cisnienie?
Ela

2. Data: 2003-09-10 19:13:28

Temat: Re: Bol glowy
Od: "Anna" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ela:-)" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przesada.
> do jakiego lekarza mam sie udac? i co to mzoe byc? cisnienie?

Moze to migrena? Najlepiej idz do neurologa.
Anna

3. Data: 2003-09-10 19:18:09

Od: "db501" <d...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

"Ela:-)" <e...@w...pl> wrote in message
> [...]
> przesada.
> do jakiego lekarza mam sie udac? i co to mzoe byc? cisnienie?

Zmiana cisnienia
Stres, nerwy, przemeczenie
Odwodniony organizm
Niedozywienie, albo zla djeta
Duszne pomieszczenie

Lepjej nie czekac i wziac jakas tabletke zaraz jak poczujesz ze nadchodzi
bol.

4. Data: 2003-09-11 08:53:58

Od: "piotrek" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Lepjej nie czekac i wziac jakas tabletke zaraz jak poczujesz ze nadchodzi
> bol.

a czy to zdrowe? moja dziewczyna zawsze jak zaczyna ja bolec glowa lyka
tabletke i szczerze mowiac mnie to prawie, ze przeraza bo ja tam zadnych
tabletek przeciwbolowych nie stosuje nawet jak mnie cos boli... po co sie
truc?

p.

5. Data: 2003-09-11 15:22:52

Od: "db501" <d...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

"piotrek" <p...@p...fm> wrote in message

> [...]
> tabletek przeciwbolowych nie stosuje nawet jak mnie cos boli... po co sie

Jesli nie pije alkoholu i nie bierze innych lekow to nie zaszkodzi. Latwiej
zahamowac bol i zazwyczaj wymaga to mniejszej dawki tabletek jesli sie
wezmie te tabletki wczesniej. Jesli czekasz az migrena nasili sie to potem i
tabletki moga nie dzialac i u niektorych ludzi taka migrena moze trwac kilka
dni.

Osteoporoza?
czy Durex Extra Safe dobrze je zabija ?
guz abrikossowa