Boł kregosłupa piersiowego...co mam o tym myśleć...pomocy

następny post »
From: Kasia <k...@r...net>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Boł kregosłupa piersiowego...co mam o tym myśleć...pomocy
Date: Fri, 22 Jun 2007 21:51:10 +0200

Poradzcie proszę bo nei wiem co mam o tym myśleć...
Boli mnie okolica kregosłupa szyjnego.
Objawy:
-ból przy pochylaniu głowy
-ból przy przełykaniu pokarmów stałych
- ból przy naciskaniu krtani
Te wszystkie bole sa zlokalizowane wlasnie na plecach w odcinku piersiowym.
Może mnie zawiało....ostatnio kilka razy wyszlam z silowni w mokrej
koszulce i może stad te objawy? Co o tym myślicie. Lekarz nic
konkretnego nie powiedział. Zapisał mydocalm i melobax. Martwi mnie to
ze najbardziej boli mnie jak polykam coś (napoje spoko). Poradzcie
proszę....
Kasia