Ból tętnicy podobojczykowej

1. Data: 2005-11-06 16:22:16

Temat: Ból tętnicy podobojczykowej
Od: "mr.Hyde" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Od jakiego

2. Data: 2005-11-06 16:26:55

Temat: Re: Ból tętnicy podobojczykowej
Od: "mr.Hyde" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

eh,
Od jakiegoś czasu miewam bóle tętnicy podobojczykowej lewej ( i tylko
lewej ). Bólowi towarzyszą
stany podgorączkowe. Nie występują one często (1/2 tyg) i nie są silne (
raczej kłucie ). I to ściśle po zewnętrznej stronie ( namacalnie ). Jak
myślicie? Jest się czym przejmować? Czego to mogą być objawy? dodam iż jak
zapale papierosa to ból się wzmaga. Rok temu miałem operacje żołądka - może
to powikłania? Poradźcie.

Hyde

3. Data: 2005-11-06 16:54:10

Od: "mr.Hyde" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mr.Hyde" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> myślicie? Jest się czym przejmować? Czego to mogą być objawy? dodam iż jak
> zapale papierosa to ból się wzmaga. Rok temu miałem operacje żołądka -

a jednak to chyba nie tętnica tylko węzły chłonne,
tylko czemu od 4 miesięcy?

Hyde

4. Data: 2005-11-06 16:58:01

Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pierwszy raz słyszę, żeby ktoś mówił, że boli go tętnica podobojczykowa
lewa ;-). Skąd wiesz, że to tętnica, a nie np. splot ramienny, opłucna,
mięsień, itp?

Operacja żołądka z jakiego powodu?
Palisz - jak długo i w jakich ilościach?
Ile masz lat?...itd
Powtarzam kolejny raz: Jakość odpowiedzi zależy od jakości pytania.

Na Twoim miejscu bym się przejął, przynajmniej na tyle, żeby iść do
lekarza rodzinnego i zrobić sobie RTG klatki piersiowej.

Pozdrawiam
Piotr

5. Data: 2005-11-06 17:07:10

Od: "mr.Hyde" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
> Pierwszy raz słyszę, żeby ktoś mówił, że boli go tętnica podobojczykowa
> lewa ;-). Skąd wiesz, że to tętnica, a nie np. splot ramienny, opłucna,
> mięsień, itp?
>
> Operacja żołądka z jakiego powodu?
wrzodzik
> Palisz - jak długo i w jakich ilościach?
4 lata - paczka dziennie ( max )
> Ile masz lat?...itd
25
> Powtarzam kolejny raz: Jakość odpowiedzi zależy od jakości pytania.

W sumie to domyślam się iż wizyta u lekarza mnie nie minie, choć bronie się
nogami i ręcami.
Najistotniejszym chyba jest to, że bóle pojawiają się najczęściej po paleniu
papierosów i po jakimś wypadzie w góry ( zimno ).
boli mnie pod skórą - nad mięśniem klatki piersiowej i idąc w lewo i w dół
pod pachą ( jedno miejsce ).

Hyde

6. Data: 2005-11-06 20:58:55

Od: "regen" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> myślicie? Jest się czym przejmować? Czego to mogą być objawy? dodam iż jak
> zapale papierosa to ból się wzmaga. Rok temu miałem operacje żołądka -

Witam!

Nie piszesz z jakiego powodu miałeś operację żołądka. Sprawa może być błaha
a może nie. Przede wszystkim należy wykluczyć zmiany węzłów chłonnych czy
też zmiany szczytów płuc.
Proponuję rtg kl piersiowej i wizytę u lekarza rodzinnego - on powinien
zdecydować czy potrzebne są dalsze badania ( USG,KT).
Pozdrawiam
regen

guz na twarzy
zastrzyki