Porada wenerologiczna

1. Data: 2005-11-06 16:45:46

Temat: Porada wenerologiczna
Od: Alejandro <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Podejrzewam u siebie chorobę weneryczną czy oprócz wenerologa mogę na
poradę pójść do urologa albo ginekologa (no właśnie jestem facetem czy
facet może pójść do ginekologa na wizytę?) Czy porada wenerologiczna jest
refundowana przez NFZ?

Pozdrawiam
Alejandro

2. Data: 2005-11-06 17:04:04

Temat: Re: Porada wenerologiczna
Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy z zepsutym telewizorem poszedłbyś do serwisu lodówek?

Skoro podejrzewasz chorobę weneryczną, to idź do dermatologa/wenerologa.
Jeśli masz wątpliwości do kogo się zgłosić, właściwym adresem jest
lekarz rodzinny. Porada wenerologa, podobnie jak lekarza każdej innej
specjalności, jest realizowana w ramach NFZ. Z porady wenerologa,
podobnie jak lekarza każdej innej specjalonści, można skorzystać także
prywatnie.

Pozdrawiam
Piotr

3. Data: 2005-11-06 17:39:03

Od: Alejandro <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli masz wątpliwości do kogo się zgłosić, właściwym adresem jest
> lekarz rodzinny.

Lekarz rodzinny jest zbyt...hmm...rodzinny dlatego nie mogę się do niego
zgłosić.

> Porada wenerologa, podobnie jak lekarza każdej innej specjalności, jest
> realizowana w ramach NFZ.

Faktycznie często dermatolog jest wenerologiem jednak wszedłem na strony
NFZ i są podpisane kontrakty na dermatologię, nie chcę wejść do gabinetu
opowiedzieć o problemie i usłyszeć "mam podpisaną umowę na dermatologie"
dlatego tego typu porada jest płatna.

> Z porady wenerologa, podobnie jak lekarza każdej innej specjalonści,
> można skorzystać także prywatnie.

Nie wiem czy jest sens skoro wizyta będzie kosztować okolo 70zł, a tu czy
tu i tak zostanę wysłany na WR. Czy może być jakaś róźnica między poradą
prze NFZ czy prywatną? Może lepiej już po WR umówić się na prywatną?

Pozdrawiam
Alejandro

4. Data: 2005-11-06 17:53:18

Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dermatolog zawsze jest wenerologiem, bo to specjalizacja łączona.

Zostaniesz wysłany na co? WR? Co to?

Nie filozofuj tyle, tylko po prostu idź do lekarza!

Pozdrawiam
Piotr

5. Data: 2005-11-06 18:06:14

Od: Alejandro <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zostaniesz wysłany na co? WR? Co to?

Badanie WR daje info na temat większości chorób wenerycznych

6. Data: 2005-11-07 10:16:23

Od: wirgo <k...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Alejandro napisał(a):

> Badanie WR daje info na temat większości chorób wenerycznych

Czlowieku badanie tzw "WR" to jest badanie w kierunku kiły !!!!!!! a nie
wiekszosci chorob wenerycznych :) To jest test specyficzny dla jednego
okreslonego pasozyta :))))
Pozdrawiam :)
--
Wirgo

7. Data: 2005-11-07 14:43:22

Od: Adam <a...@p...onet.tnij_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Alejandro napisał(a):

> [...]
> czy tu i tak zostanę wysłany na WR. Czy może być jakaś róźnica między
> poradą prze NFZ czy prywatną? Może lepiej już po WR umówić się na

nie, no jasne, stukanie 150 za godzine ma sens, ale 70 pln na wizyte u
wenerologa juz nie ma...

Z wifi, na niusy, pisze dla Was
Adam

Ból tętnicy podobojczykowej