Ból w okolicach skroni

1. Data: 2003-01-21 08:21:59

Temat: Ból w okolicach skroni
Od: "Jakub Zysnarski" <j...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od kilku dni mam lekki katar. Wczoraj pojawił się dziwny ból, byc moze
promieniujący z innego miejsca, ale czuję go najbardziej w okolicach prawej
skroni. Nasila się, gdy pochylam głowe do przodu. Ból ten odczuwam, jakby
cos uciskało mi kość. Czy to może byc związane z przeziębieniem, zatokami?

Pozdrawiam
Jakub

2. Data: 2003-01-21 21:37:58

Temat: Re: Ból w okolicach skroni
Od: "Wiewióra" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub Zysnarski" <j...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> cos uciskało mi kość. Czy to może byc związane z przeziębieniem, zatokami?

Ja tak miewam ale wtedy boli mnie środek czoła - mam wtedy stan zapalny
zatoki czołowej. U ciebie z boku boli więc nie wiem, czy to to samo.

Wiewióra

3. Data: 2003-01-22 07:38:14

Od: "Jakub Zysnarski" <j...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tak miewam ale wtedy boli mnie środek czoła - mam wtedy stan zapalny
> zatoki czołowej. U ciebie z boku boli więc nie wiem, czy to to samo.
>
> Wiewióra

Pod koniec dnia rozszedł sie po całej czaszce tak, że myślałem, iz mi łeb
rozsadzi...

Jakub

Wysięk w kolanie
Ankieta
Hypogammaglobulinemia - Nie Lada Problem
Pytanie
laryngolog - od zatok