Chrapanie - jak się pozbyć - jak uleczyć?

1. Data: 2003-01-21 10:26:49

Temat: Chrapanie - jak się pozbyć - jak uleczyć?
Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Może ktoś zna sposób na pozbycie się chrapania (mojego niestety).
Wiem że istnieją zabiegi chirurgiczne - ale tak na początek chciałbym spróbować
jakiśch innych metod czy też specyfików.
Prosze o pomoc (ja i moja sterroryzowana rodzina)

2. Data: 2003-01-21 11:40:49

Temat: Re: Chrapanie - jak się pozbyć - jak uleczyć?
Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
spróbować
> jakiśch innych metod czy też specyfików.
> Prosze o pomoc (ja i moja sterroryzowana rodzina)

Tyle mądrych głów i żadnej porady?

3. Data: 2003-01-21 12:20:57

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

naprawdę nikt mi nie pomoże?

4. Data: 2003-01-21 12:28:22

Temat: Odp: Chrapanie - jak się pozbyć - jak uleczyć?
Od: "karkla" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spokojnie.... ktos napewno odpisze, ale nie tak odrazu......
Cierpliwosci ;-)
pozdr
Karolina

5. Data: 2003-01-21 15:20:17

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> na poczatek trzeba zrzucic nadwage jesli taka posiadasz i sprobuj nauczyc sie
spac na boku
milych snow!pawel

6. Data: 2003-01-21 18:07:25

Od: "Szanna" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> naprawdę nikt mi nie pomoże?

Moze i pomoze:))

http://www.lab-ortodoncja.pl/pchrapaniu.htm

Pozdrowienia
Szanna

7. Data: 2003-01-21 19:47:08

Temat: Re: Chrapanie - budzi dzieci?
Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szanna"
> http://www.lab-ortodoncja.pl/pchrapaniu.htm
>
> Pozdrowienia
> Szanna

trochę to strasznie wygląda, szkoda, że nie opisane jak działa i ile
kosztuje (albo ja nie umiem patrzyć).
nie wierzę, żeby mój ślubny dał sobie coś takiego założyć. Pozostaje
cierpieć.
Nie mam pewności, ale to chyba to chrapanie budzi naszą Julcie w środku
nocy, jak śpi oddzielnie to Julcia przesypia noc - albo to przypadek. Jak
myślicie? Jakieś obserwacje w tym temacie?

8. Data: 2003-01-22 16:42:32

Temat: Re: Odp: Chrapanie - jak się pozbyć - jak uleczyć?
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 21 Jan 2003, karkla wrote:

> Spokojnie.... ktos napewno odpisze, ale nie tak odrazu......
> Cierpliwosci ;-)

trzeba wiedziec czy mezczyzna, czy pali, czy otyly, jaki
ma obwod szyi, czy pali papierosy?

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

9. Data: 2003-01-22 16:51:42

Od: Yellow Peril <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz w wiadomości <Pine.GSO.4.50.0301221741520.14995-

I ile ma lat: -)

--
Yellow Peril
38 milionów Polaków zna się na medycynie i piłce nożnej.

10. Data: 2003-01-22 17:00:49

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 21 Jan 2003 p...@p...onet.pl wrote:

> spac na boku
> milych snow!pawel

robi sie to tak, ze nalezy wszyc pilke tenisowa w tylna czesc koszuli
od pizamy (to nie zarty) i w jakis sposob to "uczy" spania na
boku. Ale najpierw trzeba wiedziec wiecej i zdiagnozowac,
czy nie jest to sleep apnea s. bo wowczas chory moze
wymagac specjalistycznej diagnostyki i leczenia

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz
PGP Key IDs: DH/DSS:0xF3EED8AF

Ból w okolicach skroni
Wysięk w kolanie
Ankieta
Hypogammaglobulinemia - Nie Lada Problem
Pytanie