Bol zebra

1. Data: 2009-04-05 20:33:56

Temat: Bol zebra
Od: "pawel" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przy siadaniu na krzeselku na wyciagu narciarkim probowalem sobie pomoc reka
(uniesc sie troche) i w tym momencie poczulem silny bol po prawej stronie klatki
piersiowej (tuz pod piersia). Wygladalo to jakby cos w rodzaju korzonkow,
postrzalu lub tp. Po ok. 5 min. ten ostry bol ustapil, natomiast pozostal bol
przy ruchach i - co mnie zastanawia- rowniez boli, gdy dotykam zebro w jednym
miejscu. Jest to takie uczucie jakbym zostal w tym miejscu uderzony, a przeciez
niczego takiego nie bylo. Czy zebro moze byc zlamane, pekniete lub tp? Martwi
mnie to, ze boli przy dotyku. Boli rowniez, gdy sie schylam, np. gdy zawiazuje
buty. Przy oddychaniu specjalnie nie boli.
pawel

2. Data: 2009-04-05 21:13:16

Temat: Re: Bol zebra
Od: STranger <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

pawel pisze:
> [...]
> mnie to, ze boli przy dotyku. Boli rowniez, gdy sie schylam, np. gdy zawiazuje
> buty. Przy oddychaniu specjalnie nie boli.

A ile dni lub tygodni Cię już to żebro boli? Chyba dłuuugo, skoro
szukasz pomocy? ;>
Naderwanie mięśni lub urazy międzyżebrowe bolą bo to bardzo unerwione
tkanki, ale tez szybko się goją.

STranger

3. Data: 2009-04-05 21:40:44

Od: "pawel" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ile dni lub tygodni Cię już to żebro boli? Chyba dłuuugo, skoro
> szukasz pomocy? ;>
> Naderwanie mięśni lub urazy międzyżebrowe bolą bo to bardzo unerwione
> tkanki, ale tez szybko się goją.

Dopiero kilka godzin, stalo sie to dzisiaj. Denerwuje mnie to, ze boli zebro jak
go dotykam w jednym miejscu.
pawel

Zęby, czy same wypadają ze starości?
Farbowanie włosów w ciąży