Zaparcie i krew

1. Data: 2009-04-03 07:21:01

Temat: Zaparcie i krew
Od: "marek" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam 28 lat, od tygodnia mam zaparcia ktorych wlsaciwie nigdy nie mialem oraz
zauwazylem kilkukrotnie malutkie kropelki krwi na papierze. Czy to moze byc cos
powaznego?
Poza tym, przy parciu wyczuwam kilka guzkow (ktore nie bola) na odbycie
kttorych nie pamietam bym mial wczesniej.

Do lekarza jakiej specjalnosci powinienem sie zglosic? Na moje "szczescie"
pewnie bedzie to cos powaznego;/

Dziekuje
Marek

2. Data: 2009-04-03 13:22:30

Temat: Re: Zaparcie i krew
Od: mirekm <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

marek pisze:
> [...]
> zauwazylem kilkukrotnie malutkie kropelki krwi na papierze. Czy to moze byc cos

Może.

> [...]
> kttorych nie pamietam bym mial wczesniej.
>
> Do lekarza jakiej specjalnosci powinienem sie zglosic? Na moje "szczescie"

Zadowoli cię proktolog?

pozdrawiam,

mirek

3. Data: 2009-04-03 14:53:58

Od: STranger <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

marek pisze:
> [...]
> zauwazylem kilkukrotnie malutkie kropelki krwi na papierze. Czy to moze byc cos

Zaraz tam coś poważnego... Spokojnie.
Śliwki suszone w sporej ilości jedz, byle dobrej jakości śliwki. Dobre
są suszone kalifornijskie w puszkach. Pij dużo wody mineralnej, nawet
lekko gazowana może być. Takie rzeczy jak płatki owsiane na mleku,
banany, kefiry, maślanki, owoce, warzywa itp są na porządku dziennym w
twojej diecie?
Bo jak nie ma, to masz odpowiedź co do przyczyn zaparcia.
Skoro to tygodniowe zaparcie to najlepiej od razu weź jakiś lek, bo w
naturalny sposób może nie pójść łatwo. Dalej tak jak radziłem powyżej.

> [...]
> kttorych nie pamietam bym mial wczesniej.
>
> Do lekarza jakiej specjalnosci powinienem sie zglosic? Na moje "szczescie"

Pewnie z powodu częstych prób wypróżniania się na siłę dorobiłeś się
hemoroidów. Słyszałem że hemoroidy to cholernie bolesna sprawa.
Proponuje najpierw uregulować trawienie, a gdyby się objawy utrzymywały
to lekarz proktolog.

STranger

recepty pro auctore i pro familia
ból kolan
wyniki gasroskopii - co to znaczy?
splycenie lordozy szyjnej
jak dlugo przechowywane sa karty chorobowe?