recepty pro auctore i pro familia

1. Data: 2009-04-02 18:43:38

Temat: recepty pro auctore i pro familia
Od: "Dominik" <domikw@kosz_gmail._com> szukaj wiadomości tego autora

szukam na stronie NFZ i nie mogę znaleźć
czy poprzez internet mogę wypełnić wniosek o podpisanie umowy z NFZ na
recepty pro auctore i pro familia?
jesli tak to może ktoś poratuje konkretnym linkiem (oddział 07)

dominik

2. Data: 2009-04-02 19:21:45

Temat: Re: recepty pro auctore i pro familia
Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dominik pisze:
> szukam na stronie NFZ i nie mogę znaleźć
> czy poprzez internet mogę wypełnić wniosek o podpisanie umowy z NFZ na
> recepty pro auctore i pro familia?
> jesli tak to może ktoś poratuje konkretnym linkiem (oddział 07)
Raczej załatw to fizycznie. Przed 3 miesiącami wypełniłem dokumenty o
przyznaniem numerów recept jw i tyle, bez śladu odzewu. Podobnie
koledzy. Lepiej się poturlać do oddziału NFZ (nawet jeśli odległy jest o
200 mil polskich), niż załatwiać w sposób nowoczesny. Ci co się
pofatygują, mają załatwione od ręki.

--
Krzysiek, EBP
Jestem przeciwny aborcji, bo jak pokazuje życie, wyskrobano nie tych co

3. Data: 2009-04-02 19:30:45

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 2 Apr 2009 20:43:38 +0200, Dominik wrote:

> szukam na stronie NFZ i nie mogę znaleźć
> czy poprzez internet mogę wypełnić wniosek o podpisanie umowy z NFZ na
> recepty pro auctore i pro familia?
> jesli tak to może ktoś poratuje konkretnym linkiem (oddział 07)

Na Chałubińskiego sprawa jest do załatwienia właściwie od ręki, jeśli
masz przy sobie wszystkie dokumenty - właściwie w ciągu kwadransa.

m.
--
Marek Bieniek (mbieniek na epic kropa pl)
Na newsach jestem prywatnie i wyrażam tu swoje prywatne opinie.

4. Data: 2009-04-02 21:43:35

Od: "Dominik" <domikw@kosz_gmail._com> szukaj wiadomości tego autora

> Na Chałubińskiego sprawa jest do załatwienia właściwie od ręki, jeśli
> masz przy sobie wszystkie dokumenty - właściwie w ciągu kwadransa.

A co muszę mieć? Chałubińskiego to dla mnie wyprawa :) ale chyba faktycznie
tak będzie najprościej.

Dominik

5. Data: 2009-04-02 21:48:24

Od: "Dominik" <domikw@kosz_gmail._com> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze jedno.
Drukowanie recept za pomoca programów komputerowych (netrecepty.pl) wymaga
ode mnie podania nr umowy z NFZtem. Czy może to być numer mojej umowy na
"pro auctore" czy nie?

Dominik

6. Data: 2009-04-03 10:42:26

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 2 Apr 2009 23:48:24 +0200, Dominik wrote:

> [...]
> ode mnie podania nr umowy z NFZtem. Czy może to być numer mojej umowy na

Odpowiem hurtem.
Potrzebne dokumenty wymienione są na stronach oddziału NFZu. Ksero można
w razie potrzeby zrobić na miejscu za drobną opłatą.
W systemie generowania recept dostepnym na stronie NFZ masz możliwość
albo wygenerowania numerów, albo wręcz wygenerowania PDFa z gotowymi
receptami, którego możesz sobie wydrukować na domowej drukarce i pociąć
na gilotynie na stosowne kawałki. Celem dostępu do systemu musisz użyć
danych (login, hasło), które otrzymasz do ręki w oddziale NFZ.

Powodzenia,

m.
--
Marek Bieniek (mbieniek na epic kropa pl)
Na newsach jestem prywatnie i wyrażam tu swoje prywatne opinie.

ból kolan
wyniki gasroskopii - co to znaczy?
splycenie lordozy szyjnej
jak dlugo przechowywane sa karty chorobowe?
ciągłe uczucie ciepła/rozpalenia