Bol zoladka - Pomocy

1. Data: 2007-04-18 15:31:03

Temat: Bol zoladka - Pomocy
Od: "Malwina" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Moja mama 2 miesiace temu miala zabieg usuniecia woreczka zolciowego.
Od miesiaca uskarza sie na bole zoladka.
Jaka diete powinna stosowac na bolacy zoladek?
Dziekuje z gory za pomoc.
Pozdrawiam
Malwina

2. Data: 2007-04-18 16:47:18

Temat: Re: Bol zoladka - Pomocy
Od: Josef <j...@x...org> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 18 Apr 2007 17:31:03 +0200, Malwina wrote:

> [...]
> Od miesiaca uskarza sie na bole zoladka.
> Jaka diete powinna stosowac na bolacy zoladek?

Czołem!

Przed leczeniem bogowie wymyślili rozpoznanie... :-)

A więc może najpierw wziernikowanie żołądka (gastroskopia)

Pozdrawiam!

Waldek

3. Data: 2007-04-19 14:13:15

Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Malwina" <m...@o...pl> wrote in message
> Witam
> Moja mama 2 miesiace temu miala zabieg usuniecia woreczka zolciowego.
> Od miesiaca uskarza sie na bole zoladka.
> Jaka diete powinna stosowac na bolacy zoladek?

Hej,

moja miała usuniety woreczek przed Bozym Narodzeniem i wlasnie jakies 2
miesiace po tym pojawily sie jakies pobolewania. Pomogly tabletki na
rozrzedzenie żółci, takie specjalne po usunieciu woreczka, przepisywał
lekarz. Objaw wiec chyba w miare popularny po zabiegu.

pozdr

cherokee

Re: jak odwdzieczyc sie lekarzowi ??
stawy kolanowe bez zmian - a bola; co to moze byc?
Dziwna dolegliwosc
szukam "Zwierciadła" 3/2007 (o dr. Agrawal )
mocznik