Boląca przepona

1. Data: 2005-02-21 07:11:58

Temat: Boląca przepona
Od: "D_J_B_J" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

co może być przyczyną bolącej przepony brzusznej i jak ten ból wyeliminować
?

2. Data: 2005-02-21 08:20:23

Temat: Re: Boląca przepona
Od: "D_J_B_J" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

... dodam że boli mnie w momencie gdy ją dotykam, tak od ok. 3 dni

3. Data: 2005-02-21 08:34:39

Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "D_J_B_J" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> co może być przyczyną bolącej przepony brzusznej i jak ten ból
wyeliminować
> ?

A możesz wyjaśnić, jak wpadłeś na to, że to własnie przepana Cię boli ?

4. Data: 2005-02-21 09:23:40

Od: "D_J_B_J" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

bo boli mnie w tym miejscu co jest przepona tzn. pod klatka piersiową między
żebrami dokładnie po środku. jest takie malutkie, wyczuwalne palcami
wybżuszenie które właśnie boli.

5. Data: 2005-02-21 09:53:38

Od: "ewe" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bo boli mnie w tym miejscu co jest przepona tzn. pod klatka piersiową między
> żebrami dokładnie po środku.

-Tak właśnie mi się objawia ból żołądka co jakiś czas

6. Data: 2005-02-21 10:33:17

Od: "D_J_B_J" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> -Tak właśnie mi się objawia ból żołądka co jakiś czas

może być i to samo u mnie. To stało się po tygodniowych wczasach w górach a
muszę przyznać że wyżywienie było XXXXL i niestety ja to wszystko jadłem a
później ostry wysiłek zwiażany z jazdą na nartach.

Jak sobie z tym poradzić ?

7. Data: 2005-02-21 10:41:22

Od: "ewe" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> muszę przyznać że wyżywienie było XXXXL i niestety ja to wszystko jadłem a
> później ostry wysiłek zwiażany z jazdą na nartach.

-mi czasem pomaga Nospa i Ranigast,spróbuj...

8. Data: 2005-02-21 12:43:50

Od: "D_J_B_J" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

najbardziej boli jak się nachylę do przodu i napnę mocno mięśnie brzucha a
potem szybko wyprosyuję i wciągnę powietrze - to może byc właśnie ból
żołądka ?

9. Data: 2005-02-21 13:01:07

Od: "ewe" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> najbardziej boli jak się nachylę do przodu i napnę mocno mięśnie brzucha a
> potem szybko wyprosyuję i wciągnę powietrze - to może byc właśnie ból
> żołądka ?

-myślę,że tak,ale dla pewności poszłabym na Twoim miejscu do
lekarza.Pozdrawiam.

Przewlekla kontuzja kolana
"gula" w gardle
Skrzywienie kregoslupa