Bolace genitalia

1. Data: 2003-10-23 17:59:53

Temat: Bolace genitalia
Od: "niepodpisany" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój problem jest przykry i krepujacy,ponieważ spowodowany wlasna
lekkomyslnoscia.Dotyczy genitaliów,które mnie bolą odkąd po wspolnej
erotycznej zabawie (bez stosunku) moja dziewczyna usiadla na mnie okrakiem,a
wlasciwie usiadla na moich genitaliach niemal calym ciezarem (nie jest
ciężka).Ja lezalem pod
nia,w spodniach. Pozwolilem jej tak posiedziec kilka minut az zeszla. Tego
wieczoru nie poczulem nic niepokojacego,dopiero nastepnego dnia
stwierdzilem,ze bola mnie genitalia: jadra i penis,a nawet cos wewnatrz
podbrzusza.Przypomina to nieco bol po uderzeniu pilka, tyle ze jest znacznie
slabszy i nie trwa caly czas-tylko zaleznie od pozycji w jakiej sie np.
siedzi,idzie czy schyla.Wlasciwie bol mozna smialo nazwac
delikatnym.Genitalia nie bola podczas dotykania,tylko same z siebie jakims
tepym,niklym bolem.Zadnego krwawienia nie ma,w moczu tez nie.Mocz oddaje bez
bolu,jest barwy ciemnozoltej.Wzwod jest normalny, choc czuje inna, jakby
nieco mniejsza wrazliwosc penisa na bodzce.Mija czwarta doba od
wydarzenia.Obserwuje ciagla poprawe,tzn. nieustannie dzień po dniu zwiększa
się wrażliwość genitaliów na np. dotyk.Jednak bol ciagle sie odzywa - jest
umiejscowiony jakby w podbrzuszu, pod genitaliami (czy samymi jądrami) i
promieniuje nieco w stronę brzucha a także nóg.Nie jest to duży ból-po
prostu czuję go delikatnie-ale jest. Prosze o pomo-co moglo sie stac i czy
jest to powazne.Czy bole
znikna po pewnym czasie?Czy mam stosować jakieś maści?Czy jest możliwe,że
uszkodziłem jakieś narządy trwale i bezpowrotnie?...Czy isc do lekarza,czy
tez przeczekac...

2. Data: 2003-10-23 18:43:34

Temat: Re: Bolace genitalia
Od: La Luna <blueluna@wytnij_to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pamiętnego dnia Thu, 23 Oct 2003 19:59:53 +0200, "niepodpisany"
<t...@o...pl> wystukał/a złowieszcze słowa:

>Czy jest możliwe,że
>uszkodziłem jakieś narządy trwale i bezpowrotnie?...

Raczej nie ;)
Choc ja bym sie zainteresowala tym ciemnym moczem bo powinien miec
raczej troszke jasniejsza barwe.

Pozdrawiam
Agnieszka Mockałło
http://www.zwierzeta.cisza.pl/
Odpisujac na priv, usun "wytnij_to" z adresu

Co zmienia sie w morfologii?
czy mozna brac Urosept biorac Cipronex??
Pytanie
Rozbijanie kamieni nerkowych - proszę o pomoc
Łzawienie oczu