pytanie do casusa - krotkowzrocznosc

1. Data: 2003-10-23 18:38:57

Temat: pytanie do casusa - krotkowzrocznosc
Od: marta <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam 23 lata. Od 12 lat, to jest od 11 roku zycia nosze okulary. Zaczelam

od -1 dioptrii obu ocznie, a teraz zgodnie z tym co pokazuja pomiary
komputerowe powinnam nosic szkla -8 dioptrii.
Jednak od ok 10 lat nosze soczewki kontaktowe, z tym ze od ok 4 lat o
tej samej mocy, od 4 tez lat zgodnie z badaniami dl galki ocznej
pozostaje taka sama, nie zwieksza sie. Teoretycznie wiec wada powinna
tez nie rosnac.
Tymczasem wciaz potrzebuje mocniejszych szkiel, jak tylko zaloze okulary

ze szklami o nowej, wiekszej mocy, wzok sie przyzwyczaja do nich w
przeciagu 2 miesiecy i praktycznie znow, zeby jako tako widziec
potrzebuje nowych silniejszych okluraow. Sytuacja stala sie na tyle
zatrwazajaca, ze od 2 lat nosze wciaz te same szkla, ktore pozwalaja mi
widziec dobrze praktycznie na odleglosc 40cm.
W soczewkach kontaktowych natomist widze super i nie mam potrzeby zmiany

ich na silniejsze. Niestety z powodu przjmowania lekow wysuszjacych
rogowke, nie moge ich nosic czesciej niz raz na tydzien, w zwiaku z tym
jestem nie jako skazana na okulary, w ktorych na dodatek slabo widze.
I tu kilka moich pytan : czym taka sytuacja jest spowodowana? dlaczego
tak jest, ze w kontaktach widze super, a okluary ciagle musialbym
zmieniac na mocniejsze?
czy mozna cos na to poradzic?
dodam jeszcze ze z dnem oka wszystko ok - jak na taka wade.

pozdrawiam i czekam z niecierpliwoscia na odpowiedz,
marta

2. Data: 2003-10-23 18:50:04

Temat: Re: pytanie do casusa - krotkowzrocznosc
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dodam jeszcze ze z dnem oka wszystko ok - jak na taka wade.
>

> pozdrawiam i czekam z niecierpliwoscia na odpowiedz,

to moze inaczej - o odczuciach przy zmianie szkiel i przyzwyczajaniu bylo
juz tu pisane. Rowniez o calej krotkowzrocznosci. Proponuje przeszukaj
archiwum, znajdz tam odpowiedzi na to, co sie pytasz. Potem spytaj o to,
czego nie znajdziesz.
Po prostu pisze tak dlatego, ze 5x pisac to samo to juz mnie palce bola:-)))
A w archiwum jest rowniez odpowiedz na caly Twoj problem:-)

pozdrawiam

casus

3. Data: 2003-10-23 18:51:16

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

3...@e...com.pl,
marta <m...@e...com.pl>:
> Witam,
>
> Mam 23 lata.

Deja vu? ;)

Zapomnialas dopisac "repost" :))

--
Robert

4. Data: 2003-10-23 19:00:29

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bn97tp$a68$...@i...gazeta.pl,
casus <c...@g...pl>:

> Po prostu pisze tak dlatego, ze 5x pisac to samo to juz mnie palce
> bola:-))) A w archiwum jest rowniez odpowiedz na caly Twoj problem:-)

Nie tylko :) Jest tez moja odpowiedz na dokladnie ten post, ale Marta ma
zaufanie tylko do Ciebie - a tu tak sie odplacasz, ze Cie palce bola ;PPP

--
Robert

5. Data: 2003-10-23 19:16:31

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie tylko :) Jest tez moja odpowiedz na dokladnie ten post, ale Marta ma
> zaufanie tylko do Ciebie - a tu tak sie odplacasz, ze Cie palce bola ;PPP
> Robert

Jakos nie skojarzylem, ale fakt masz racje.
Sorry.

casus

6. Data: 2003-10-23 19:25:36

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bn99ff$fdv$...@i...gazeta.pl,
casus <c...@g...pl>:

> Jakos nie skojarzylem, ale fakt masz racje.
> Sorry.

Zartowalem przeciez :)
Mysle, ze nic sie nie stalo :)

http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=UTF-8&t
h=d82d9e6bf3431943&rnum=1

--
Robert

7. Data: 2003-10-23 20:09:11

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zartowalem przeciez :)
> Mysle, ze nic sie nie stalo :)

http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=UTF-8&t
h=d82d9e6bf3431943&rnum=1
> Robert

wogole nie mialem u siebie takiego watku - musial jakos nie dojsc podczas
mojej nieobecnosci. Jasne, ze sie nic nie stalo:-)

casus

8. Data: 2003-10-23 20:19:43

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bn9ci4$pui$...@i...gazeta.pl,
casus <c...@g...pl>:

> wogole nie mialem u siebie takiego watku - musial jakos nie dojsc
> podczas mojej nieobecnosci.

No tak - gdy kota nie ma - myszy tancuja :))

--
Robert

9. Data: 2003-10-23 20:33:39

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No tak - gdy kota nie ma - myszy tancuja :))
>
> --
> Robert

:-)))))
casus

10. Data: 2003-10-24 13:46:41

Od: marta <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Deja vu? ;)
>
> Zapomnialas dopisac "repost" :))

W zasadzie nie korzystm z grup dyskusyjnych i moze dlatego te bledy:(
A teraz mam pytanie do Ciebie Robercie tez wynikajace z mojej niewiedzy:

casus napisal : ze nie chce mu sie pisac po raz ktorys, bo odpowiedzi ma
moje pytania znajde w archiwum. Co mozesz mi napisac jak mam to
zrobic???

marta

Bolace genitalia
Co zmienia sie w morfologii?
czy mozna brac Urosept biorac Cipronex??
Pytanie
Rozbijanie kamieni nerkowych - proszę o pomoc