Bolący i bardzo powiększony węzel chłonny

1. Data: 2003-10-19 16:55:52

Temat: Bolący i bardzo powiększony węzel chłonny
Od: "Magdalena" <m...@a...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem. Od 3 dni bardzo dokucza mi ból węzła chłonnego pod pachą. Węzeł
jest też bardzo powiększony. Próbowałam brać środki p.bólowe i p.zapalne,
ale nie bardzo pomagają. Nie jestem przeziębiona, ani nie pamiętam,żeby mnie
gdzieś przewiało w ostatnich dniach. Ogólnie czuję się dobrze. Ból jest tak
dokuczliwy, że nie mogę nawet swobodnie trzymać ręki wzdłuż ciała. W nocy
też często się budzę. ( Co raczej ma związek z dość stresową sytuacją w moim
życiu) O ostatnich miesiącach zaobserwowałam wielokrotnie ból węzłów
chłonnych, zazwyczaj na kilka dni przed miesiączką. Nie wiem czy to może
mieś jakiś związek. Poza tym, nigdy nie bolał aż tak bardzo.Jakiś czas temu
robiłam też badania na choroby odzwierzęce, z wynikiem ujemnym.

Magda (l. 28)

2. Data: 2003-10-19 17:29:59

Temat: Re: Bolący i bardzo powiększony węzel chłonny
Od: "Viktor Chrzanowski" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najlepiej iść do lekarza- niech zbada i oceni węzeł -ew. grupy węzłów
chłonnych- i wypyta się dokładnie.
być może zaleci dodatkowe badania- przydałoby sie badanie krwi- morfologia
,ob, rozmaz.
Dodatkowo może okazac się konieczna mamografia lub rtg klatki piersiowej.

Pozdrawiam

Viktor

3. Data: 2003-10-19 17:30:49

Od: "Wojciech Piotrowicz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Węzeł
> jest też bardzo powiększony. Próbowałam brać środki p.bólowe i p.zapalne,
proponuje TRAMAL co 4 godziny. bol minie.

moze lekarz niech podotyka. byc moze beda potrzebne inne badania, przede
wszystkim OB krwi + moze obrazowe. Watpie, ze na dzien dobry da skierowanie
na USG, raczej bedzie leczyc antybiotykami..

--
Wojciech Piotrowicz
http://www.piotrowicz.w.pl

4. Data: 2003-10-20 10:19:34

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:bmuhu2$664$...@n...news.tpi.pl,
Wojciech Piotrowicz <b...@p...onet.pl> wystukał:

> proponuje TRAMAL co 4 godziny. bol minie.

co i tak wiaze sie z wizyta u lekarza...
ale to tak jak strzelac w nocy do muchy i to z armaty...

bez sensu.

--
pozdrowienia
adam

5. Data: 2003-10-20 13:21:30

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bn0cr5$c2q$...@n...onet.pl,
Adam <a...@p...onet.pl>:
> [...]
> Wojciech Piotrowicz <b...@p...onet.pl> wystukał:

> co i tak wiaze sie z wizyta u lekarza...
> ale to tak jak strzelac w nocy do muchy i to z armaty...

Zgadzam sie. W dodatku zagluszymy muche, a ona nas moze ugryzc.

--
Robert

6. Data: 2003-10-20 13:54:03

Od: Anka Łazowska <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> proponuje TRAMAL co 4 godziny. bol minie.

Ja bym nie byla taka skora do "proponowania" Tramalu. Po pierwsze jest to
lek na recepte (pacjent sam sobie nie okresli dawki, pomijajac fakt, ze nie
pojdzie do apteki i nie zakupi go ot tak sobie), dosc silnie jednak
dzialajacy.
Po drugie przyczyna powiekszenia wezla chlonnego nie jest znana, wiec i tak
zainteresowana powinna udac sie do lekarza. Tam uzyska fachowa pomoc a nie
"tymczasowego znosicza bolu", ktory moze chwilowo pomoc, ale na pewno nie
zlikwiduje przyczyny. Innymi slowy - takie przetrwanie na Tramalu mija sie z
celem (tym bardziej, ze jest lekiem znoszacym bol, jednak nie dzialajacym
przeciwzapalnie). Lepiej szybciej udac sie do lekarza zamiast i miec
wdrozone prawidlowe leczenie. T
Anka

Ostatnie dwa dni-mozesz jeszcze pomoc......
maść, żel, krem
ścięgno Achillesa
Uderzenia gorąca i preparaty
Dość liczne szczawiany Ca w moczu