Bóle / skurcze łydek.

1. Data: 2003-11-04 17:23:39

Temat: Bóle / skurcze łydek.
Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu> szukaj wiadomości tego autora

Od jakiegoś czasu ponawiają mi się bóle łydek podczas chodzenia. Odczuwam to
tak, jakby mięśnie ulegały skurczowi, łydki robią sie twarde. Ostatnio ból
promieniował aż do ud. Ból łapie mnie dość nagle podczas szybkiego marszu i
zmusza do stanowczego spowolnienia kroku. Ostatnio, gdy szedłem z cięższa
torbą, ból był tak silny, że zmuszał mnie do postoju co kilka minut. Byłem u
lekarza, po wysłuchaniu objawów (nie robil badań) stwioerdził, że jest to
niedobór potasu. Obecnie biorę aspargin (Mg + K), ale nie widzę poprawy?
Zwiększyc dawkę (biorę zazwyczaj 2 tabl. dziennie), czy szukać innej
przyczyny? czy to może być coś z krążeniem?

--
Jakub Zysnarski
jaqbek[at]poczta[dot]onet[dot]pl

2. Data: 2003-11-04 19:39:42

Temat: Re: Bóle / skurcze łydek.
Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu> napisał w wiadomości
> [...]
> Zwiększyc dawkę (biorę zazwyczaj 2 tabl. dziennie), czy szukać innej
> przyczyny? czy to może być coś z krążeniem?

objawy przypominaja chromanie przestankowe
ale przez internet nie da sie postawic diagnozy
najlepiej odwiedz chirurga naczyniowego

3. Data: 2003-11-04 20:31:09

Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu> szukaj wiadomości tego autora

> objawy przypominaja chromanie przestankowe
> ale przez internet nie da sie postawic diagnozy
> najlepiej odwiedz chirurga naczyniowego
Czy do kogos takiego muszę miec skierowanie od lekarza pierwszego kontaktu?

4. Data: 2003-11-04 20:31:43

Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu> szukaj wiadomości tego autora

> objawy przypominaja chromanie przestankowe
> ale przez internet nie da sie postawic diagnozy
> najlepiej odwiedz chirurga naczyniowego
Co to jest dokładnie to chromanie przestankowe?

5. Data: 2003-11-04 21:07:53

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Jakub Zysnarski" napisał:
> [...]
> Czy do kogos takiego muszę miec skierowanie od lekarza pierwszego
kontaktu?

Wydaje mi się, że tak. Link z opisem choroby:

http://www.emedica.pl/szczeg_choroby.php3?nr=123&typ
=1

Pozdrawiam, andrzej

6. Data: 2003-11-04 21:15:09

Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu> szukaj wiadomości tego autora

> Wydaje mi się, że tak. Link z opisem choroby:
>
> http://www.emedica.pl/szczeg_choroby.php3?nr=123&typ
=1

Czy ta choroba moze wystapić u osoby takiej, jak ja, czyli 25 letniej, która
nigdy nie palila papierosów? Czy może mieć jakiś związek z małą
wytrzymałościa fizyczną (biegnąc szybko sie męczę)

7. Data: 2003-11-04 21:56:29

Od: "L&N lab" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://wiem.onet.pl/wiem/01213a.html

8. Data: 2003-11-04 22:18:29

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nigdy nie palila papierosów? Czy może mieć jakiś związek z małą
> wytrzymałościa fizyczną (biegnąc szybko sie męczę)

Myślę że może, jednak trudno cokolwiek więcej powiedzieć bez odpowiednich
badań. Musisz iść do chirurga naczyniowego.

Pozdrawiam, andrzej

nowotwór pluc- Pilne
Wynik HCG
wenerolog w Poznaniu:(