nowotwór pluc- Pilne

1. Data: 2003-11-04 16:39:37

Temat: nowotwór pluc- Pilne
Od: "vill" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Pilnie poszukuje dla znajomej dobrych specjalistów od nowotworu płuc.
Chodzi o konsultacje ewentualnie które kliniki mają dobrą renomę.
Pytanie jest może nietypowe ale są w desperacji.
Obecna diagnoza chemioterapia i św. Boże chcą koniecznie dalej się
konsultować.
Jest to jakaś odmiana nieoperacyjna ponoć drobnokomórkowiec czy coś
takiego(trudno się rozmawiało).
Gdzie możnaby jeszcze szukać opinii ewentualnie pomocy??
może być prywatnie
Z góry dzięki za info
vill

2. Data: 2003-11-05 10:12:51

Temat: Re: nowotwór pluc- Pilne
Od: "Marta Wielechowska" <7...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dobrzy specjaliści są w Instytucie Gruźlicy na Płockiej, albo
pozostają prywatne przychodnie. Chociaż jest jeszcze Instytut Onkologii
(tylko ten na Ursynowie). Niekoniecznie musisz być z Warszawy. Odezwij się
na priv mam trochę wieści

3. Data: 2003-11-05 13:28:05

Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Brzozów pod Krosnem jest silnym ośrodkiem z tego co wiem. Tam jest szpital
specjalistyczny. Ale nie piszesz z jakiego regionu jesteś, więc nie wiem,
czy nie trafiam kulą w płot. No i Kraków, tam specjalistów sporo.

4. Data: 2003-11-05 17:30:26

Od: "vill" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Wielechowska" <7...@w...com.pl> napisał
w wiadomości news:boails$6p8$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> (tylko ten na Ursynowie). Niekoniecznie musisz być z Warszawy. Odezwij się
Nietety poczta wysłana na adres wróciła z adnotacją brak adresu??
vill

5. Data: 2003-11-05 17:46:03

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bobc3q$r4v$...@a...news.tpi.pl,
vill <v...@g...pl>:
> Użytkownik "Marta Wielechowska" <7...@w...com.pl>

> Nietety poczta wysłana na adres wróciła z adnotacją brak adresu??

Moze sprobuj ponownie bez tej siodemki z przodu, bo podejrzanie wyglada?

Ja bym tak kombinowal przynajmniej.

--
Robert

Wynik HCG