Bóle stawowe u dziecka hematologicznego

1. Data: 2003-10-31 10:49:07

Temat: Bóle stawowe u dziecka hematologicznego
Od: "Aska Z." <a...@u...erb.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Nie wiem czego się spodziewać. Syn jest po leczeniu (chemia + radioterapia)
w ziwązku z LM - ziarnica. Jako powikłanie po leczeniu pozostał mu niepełny
blok prawej odnogi pęczków Hisa. Od jakiegoś czasu sygnalizuje bóle
przyczepów mięśni przy stawach kolanowych. (pokazując macha rękami wokół
kolan :) Ma 15 lat, nie rośnie już tak szybko, więc nie podejrzewam, że są
to tzw bóle wzrostowe. Tuż po leczeniu puchły mu nogi, jest pod opieką
kardiologa - ale wszystko w porządku. na kontrolnych wizytach ten problem
nie jest brany pod uwagę. Co z tym zrobić? Nie mogę tego zlekceważyć.
Joaśka

2. Data: 2003-11-03 09:46:37

Temat: Re: Bóle stawowe u dziecka hematologicznego
Od: "Aska Z." <a...@u...erb.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponawiam - może komus umknęło - z szanownych grupowiczów...

jeszcze a propos grzybicy wewnętrznej
Konsultacje dermatologiczne
Ile czasu
Furagin - zamiennik ?