Bóle w klatce piersiowej !!

1. Data: 2003-07-30 07:11:28

Temat: Bóle w klatce piersiowej !!
Od: "Joanna Kostrom" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!

Mam taką przypadłość, że po dłuższym okresie stresowym zaczynam mieć
potworne bóle w okolicy mostka, czuje jakby ktoś przykładał mi żelazko i
jednocześnie rozrywał klatkę. Przy takim ataku pomagają tylko bardzo silne
tabletki przeciwbólowe i pozycja siedząca (na leżaca mam problemy z
oddychaniem). Przy pierwszym ataku myślałam , że to zawał i oczywiście
wezwaliśmy karetkę - zrobili ekg, dali zastrzyk i powiedzieli że to
nerwobóle. Zrobiłam badania (u różnych kardiologów) wykluczające chorobę
wieńcową (ekg wysiłkowe).
Ataki powtarzają mi się raz, dwa razy do roku i trają kilka dni,
funkcjonowanie wtedy jest koszmarem.
Mam pytanko czy faktycznie leczenie polega tylko na końskiej dawce przeciw
bólowej ?? Czy ktoś miewa coś podobnego ??
Rady typu : pozbyć się stresu - są poprostostu nie realne.

Dzieki za ewentualne odpowiedzi !!

Aśka