Bóle w okolicy ucha

1. Data: 2006-04-07 06:08:50

Temat: Bóle w okolicy ucha
Od: "=kk=" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od wrzesnia zeszłego roku mam dziwne bóle w okolicy ucha promieniujące do
żuchwy,
byłem z tym u laryngologa stwierdził że ucho czyste no i koniec , radził
pójść do dentysty,
poszedłem do dentysty - zrobiłem zdjęcie panoramiczne zębów -wszystko w
porządku,
poszedłem do innego laryngologa ponieważ ból się nasilał stwierdził również
że wszystko jest
OK, powiedział że jakbym chciał mogę sobie pójść na tomograf
Z opisu to tomografu wynika - Przestrzenie powietrzne wyrostka sutkowatego
wypełnione
hypodensyjną ziarniną o charakterze zapalnym, zmian w kości nie stwierdzono,
Wróciłem z tym do laryngologa - stwierdził że to jest normalne - każdy ma tę
ziarninę

Trochę mnie to zaniepokoiło w końcu zapalenie- poszedłem do innego
laryngologa , również stwierdził ze zdjęć że zmian nie ma ,
zacząłem wiec chodzić do neurologa - znajoma miała podobne objawy przy
podrażnieniu nerwu ,
od 4 tygodni dostaje tabletki od neurologa jednak ból nadal sie utrzymuje

Co teraz należałoby zrobić , obawiam się że neurolog leczy skutki a nie
przyczyny
Zwiedziłem 3 laryngologów , 2 dentystów, neurologa, proszę o jakieś
wskazówki co do dalszego ew. leczenia
ból nadal się utrzymuje , budzi mnie w nocy, występuje okresowo,szczególnie
wieczorem , ale jest dotkliwy
Poza tym myślę że zapalenie nalezy wyleczyc, chyba że zdjęcie TK zostało źle
opisane i nie jest to żadne zapalenie