Bombki "ubrane" w koraliki i koralikowe naszyjniki SZUKAM !!!!!!!!!!

1. Data: 2004-11-02 09:57:19

Temat: Bombki "ubrane" w koraliki i koralikowe naszyjniki SZUKAM !!!!!!!!!!
Od: "Izab" <i...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)
Rozpaczliwie szukam "ubranek" z koralików dla bombek oraz stronek z
instrukcjami do koralikowych naszyjników.
Wiem, że gdzieś to już było, ale nie mogę znaleźć.

Pomóżcie mi dziewczyny !!

Pozdrawiam serdecznie
Izabelka
i...@p...onet.pl

1. Data: 2004-11-02 11:08:21

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam :)
> Rozpaczliwie szukam "ubranek" z koralików dla bombek

Proszę, tu jest spory wybór:

http://forum.nanya.ru/index.php?showtopic=10738

Ania

1. Data: 2004-11-04 19:55:41

Od: Ewa 'Srebrna' Marczyńska-Goldstein <s...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pl.rec.robotki-reczne, Izab splodzil(a) nastepujacy tekst:
> Witam :)
> Rozpaczliwie szukam "ubranek" z koralików dla bombek oraz stronek z
> instrukcjami do koralikowych naszyjników.
> Wiem, że gdzieś to już było, ale nie mogę znaleźć.

Rzucalam w watku o Arkadii:

http://www.rubysbeadwork.com/RedOrnament.html

Mam wrazenie, ze mozna to ladnie rozwinac dla bardziej skomplikowanych
siateczek.

Ewa 'Srebrna' Marczyńska-Goldstein ~*~ srebrna(małpa)kni(.)ae(.)krakow(.)pl
--
Co robi ty myslisz o tamtym teraz ty znasz jak ja czuje,
Mowi ty mozesz poslugiwac sie moja milosc sa ty dla prawdziwego,

1. Data: 2004-11-05 07:05:10

Od: "Carmen" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.rubysbeadwork.com/RedOrnament.html

O dzięki Ci dobra kobieto własnie czegoś takiego potrzebowałam :))
Mam tylko jeszcze pytanie czy ta igła to jest jakas specjalna czy taka
zwykła do szycia tylko cienka?

Pozdrawiam
Ania "Carmen"

http://carmen22.republika.pl

druty- co polecacie?
ratunku - linki
Wzór na ponczo.
xxx-owoce kasztanowca
Siatkowe robótki - siatka ok, ale co dalej...