Bougenvilla - pytanie na zaś

1. Data: 2007-12-08 11:15:39

Temat: Bougenvilla - pytanie na zaś
Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, wiem, że to nie pora, ale...
mam roślinkę ok 40 cm przywiezioną z Grecji, jakieś 2 miesiące temu wzięłam ją
do domu. Okno południowe, tuż przy oknie właśnie, więc jasno ale i chłodno.
Pozrzucała część liści i tych kolorowych części, za to puściła kilka słabych
gałązek. No i nie wiem, co z nimi zrobić|: czy przyciąć, a jeśli tak, to kiedy
- teraz czy na wiosnę?
Pozdrawiam serdecznie, póki co ciesząc się rozkwitłymi kaktusami grudniowymi.
h.

2. Data: 2007-12-08 11:34:52

Temat: Re: Bougenvilla - pytanie na zaś
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozrzucała część liści i tych kolorowych części, za to puściła kilka słabych
> gałązek. No i nie wiem, co z nimi zrobić|: czy przyciąć, a jeśli tak, to kiedy
> - teraz czy na wiosnę?

Obetnij teraz, ona niedługo zacznie kwitnąć.
Pozdrawiam.mirzan

3. Data: 2007-12-08 13:14:39

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan <l...@o...pl> napisał(a):

> Obetnij teraz, ona niedługo zacznie kwitnąć.

dzieki sliczne :)
hania

4. Data: 2007-12-09 19:37:31

Od: "ewa" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Obetnij teraz, ona niedługo zacznie kwitnąć.

A jak mocno się przycina gałązki, połowę? 1/4?

Iglaki w doniczkach
Datura? czy gdzieś jeszcze mogę dostać sadzonkę?
Re: tó jó
WEDZARKI
Re: Urzadzenie do gotowania szynki (miesa)