Iglaki w doniczkach

1. Data: 2007-12-08 09:54:16

Temat: Iglaki w doniczkach
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 200 szt jałowców w doniczkach, żal mi je trzymać przez zimę w
ograniczeniu i niewygodzie. Ponieważ właśnie łażą mi za oknem geodeci,
dzielący działkę na trzy, więc wreszcie wiem, gdzie przebiegać będzie
granica części, na której stoi dom. Mogłabym teraz posadzić te iglaki - w
tej granicy właśnie, bo z tą myślą były hodowane. Jak myślicie, czy można
sadzić o tej porze? - ziemia nie jest wcale zamarznięta, więc pomyślałam,
że może by tak...

--
XL wiosenna

"Gdy mówisz prawdę, nie potrzebujesz sobie niczego przypominać."
A. Einstein

2. Data: 2007-12-08 11:48:35

Temat: Re: Iglaki w doniczkach
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:14nkfp9w5778y$.ni7uh464mrxw$.dlg@40tude.net Ikselka
ikselka@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
> hodowane. Jak myślicie, czy można sadzić o tej porze? - ziemia nie
> jest wcale zamarznięta, więc pomyślałam, że może by tak...

Hejka. Ponieważ jałowce są w doniczkach to można je sadzić dopóki ziemia
nie zamarznie. :-)
Pozdrawiam inkontynencyjnie Ja...cki

3. Data: 2007-12-08 17:56:57

Od: i...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

On 8 Gru, 12:48, "Dirko" <d...@n...pl> wrote:
> [...]
de.net Ikselka

> Hejka. Ponieważ jałowce są w doniczkach to można je sadzić dopóki ziemia

Dziękuję, upewniłeś mnie; jutro sadzimy pomimo święta, bo nie ma na co
czekać - a nuż pojutrze przyjdzie mróz? - dawniej prognozy były jednak
chyba bardziej niezawodne :-)
PS. O nalewce pamiętam - przepis właśnie odzyskałam (po zgubieniu
notatek Teścia), prześlę Ci (i Mirzanowi) wkrótce. Wiśniówkę i
angielską gorzką - obie polecam.

4. Data: 2007-12-08 19:09:06

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
.googlegroups.com
Użytkownik <i...@p...onet.pl> napisał(a):

> PS. O nalewce pamiętam - przepis właśnie odzyskałam (po zgubieniu
> notatek Teścia), prześlę Ci (i Mirzanowi) wkrótce. Wiśniówkę i
> angielską gorzką - obie polecam.

Hejka. W międzyczasie udało mi się wynaleźć grapefruitówkę
rozgrzewająco-oszołamiajacą. Szczególnie skutecznie działa na moją żonę. :-)
Pozdrawiam piorunująco Ja...cki
PS Obecna jesień jest nie "złota" a "z błota"

5. Data: 2007-12-08 21:34:08

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> PS. O nalewce pamiętam - przepis właśnie odzyskałam (po zgubieniu
> notatek Teścia), prześlę Ci (i Mirzanowi) wkrótce. Wiśniówkę i
> angielską gorzką - obie polecam.

Z góry dziękuję, zostaję przypadkowo kolekcjonerem nalewek.
Pozdrawiam.mirzan

6. Data: 2007-12-09 19:43:23

Od: "olka" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

Dziękuję, upewniłeś mnie; jutro sadzimy pomimo święta,

W święto sadzone nie przyjmują się.

7. Data: 2007-12-09 22:24:19

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję, upewniłeś mnie; jutro sadzimy pomimo święta,

W święto sadzone nie przyjmują się.
:)
niedziele i swieta sa wtedy
kiedy nie ma co robic
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

8. Data: 2007-12-10 07:07:42

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> niedziele i swieta sa wtedy
> kiedy nie ma co robic

A jak nie ma nic do roboty, to są niepotrzebne dni tygodnia.Jak się pięknie
pracowało w czterobrygadówce.Cztery dni pracy i 24 godziny wolnego w ogrodzie.
Pozdrawiam. Mirzan

9. Data: 2007-12-10 08:05:18

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cztery dni pracy i 24 godziny wolnego w ogrodzie.

Pomyliłem się, po czterech dniach pracy było 48godzin ogrodu.
Mirzan

10. Data: 2007-12-11 11:38:37

Od: Kyllyan <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> [...]
> sadzić o tej porze? - ziemia nie jest wcale zamarznięta, więc pomyślałam,

Dwa lata temu, po świetach, a więc juz gdzieś w połowie stycznia
Zauwazyłem na smietniku doniczkę z wszadzonym do niej srebrnym
swierkiem. Oczywiście, jako porzadny działkowic nie mogłem tego tak
zostawić. Wziąłem więc te doniczke ze śmietnika, zaniosłem na działkę i
zado łowałem. W marcu, gdy przyszedł czas sienia grochu, Wyciągnąłem te
doniczke z doła i posadziłem ten świek juz na miejsce sta?łe. Chorował
własciwie do końca lata, ale sie prazyjął i teraz juz fajnie rosnie.
Więc nie ma sprawy. iglaksą dość wytrzymałe.

--
Sławomir Jan Marusiński
Gdańsk. GG 5420750

Datura? czy gdzieś jeszcze mogę dostać sadzonkę?
Re: tó jó
WEDZARKI
Re: Urzadzenie do gotowania szynki (miesa)
madonna