Re: Iglaki w doniczkach

From: i...@p...onet.pl
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Iglaki w doniczkach
Date: Sat, 8 Dec 2007 09:56:57 -0800 (PST)

On 8 Gru, 12:48, "Dirko" <d...@n...pl> wrote:
> W wiadomościnews:14nkfp9w5778y$.ni7uh464mrxw$.dlg@40tu
de.net Ikselka

> Hejka. Ponieważ jałowce są w doniczkach to można je sadzić dopóki ziemia
> nie zamarznie. :-)
> Pozdrawiam inkontynencyjnie Ja...cki

Dziękuję, upewniłeś mnie; jutro sadzimy pomimo święta, bo nie ma na co
czekać - a nuż pojutrze przyjdzie mróz? - dawniej prognozy były jednak
chyba bardziej niezawodne :-)
PS. O nalewce pamiętam - przepis właśnie odzyskałam (po zgubieniu
notatek Teścia), prześlę Ci (i Mirzanowi) wkrótce. Wiśniówkę i
angielską gorzką - obie polecam.