Bradykardia

1. Data: 2003-07-07 13:27:28

Temat: Bradykardia
Od: "Ferne Oleane" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uprzejmie prosze podac mi jakies dane o bradykardii. Przede wszystkim prosze
podac mi jakie sa możliwosci leczenia tej choroby, jak rownież jakie sa
sposoby leczenia tachykardii? Ostatnie moje pytanie - co to jest
brachykardia?
Pozdrawiam Ferne

2. Data: 2003-07-07 14:41:18

Temat: Re: Bradykardia
Od: "Adam" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ferne Oleane" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> podac mi jakie sa możliwosci leczenia tej choroby, jak rownież jakie sa
> sposoby leczenia tachykardii? Ostatnie moje pytanie - co to jest

Bradykardia - zwolnienie akcji serca poniżej 60 udeżeń na minutę
Tachykardia - przyspieszenie akcji serca powyżej 100 udeżeń na minutę

Nie są to choroby, lecz objawy różnych dolegliwości.
Bradykardia może być spowodowana zab. przewodzenia, lekami lub być
fizjologiczna.
Jest groźna i należy ją zdiagnozować i leczyć gdy powoduje objawy (zawroty,
bóle głowy, omdlenia). Polecam zrobić najpierw stacjonwrne EKG potem
Holtera(24 h badanie EKG), hormony tarczycy.

Jeżeli chodzi o tachykardię to ta jest groźniejsza i może świadczyć o
nadczynności tarczycy lub arytmiach.
Jeśli dolega Ci tach- lub bradykardia proszę o więcej konkretów!!!

3. Data: 2003-07-07 20:56:57

Od: "Paul" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jeśli od dziecka mam tętno w okolicach 40, to znaczy że coś ze mną nie
tak ? Czy wymaga to leczenia (mam niskie ciśnienie 100/70) ?

4. Data: 2003-07-08 07:46:25

Od: "Adam" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tętno 40/min może nie świadczyć o chorobie, jeżeli dobrze tolerujesz wysiłek
fizyczny, nie masz zawrotów głowy, po nagłym wstaniu z łóżka nie kręci ci
się w głowie, nie miałeś w przeszłości omdleń. Również takie ciśnienie
niczym nie grozi do puki nie ma dodatkowych objawów. Jednak możesz poprosić
lekarza o zrobienie EKG lub Holtera jeśli cię to niepokoi. Pozdrawiam!!!
Użytkownik "Paul" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> Czy jeśli od dziecka mam tętno w okolicach 40, to znaczy że coś ze mną nie
> tak ? Czy wymaga to leczenia (mam niskie ciśnienie 100/70) ?

> [...]

badania do Szkoły Orląt - czy mam szansę?
nowotwor płuc
środek wspomagający kobiety ciężarne
Zatoki
alkohol i propronolol