Brak aborcji.

1. Data: 2013-04-09 21:04:21

Temat: Brak aborcji.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://mdziennik.pl/wiadomosci/kraj/szokujace-znalez
isko-policji-w-zamrazalce-byly-martwe-dzieci#

2. Data: 2013-04-09 21:31:28

Temat: Re: Brak aborcji.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 9 Apr 2013 14:04:21 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> http://mdziennik.pl/wiadomosci/kraj/szokujace-znalez
isko-policji-w-zamrazalce-byly-martwe-dzieci#

Zapomniałeś napisać, ze w katolickiej zamrażarce!

3. Data: 2013-04-09 22:02:39

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Kwi, 23:31, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

zisko-policji-w-za...

> Zapomniałeś napisać, ze w katolickiej zamrażarce!
> --
> XL  "Nie należy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

Jeszcze parę dni temu była awantura o aborcje i ci mówiłem to początek
dzieci z beczek .

4. Data: 2013-04-09 22:06:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 9 Apr 2013 15:02:39 -0700 (PDT), glob napisał(a):

lezisko-policji-w-za...

> Jeszcze parę dni temu była awantura o aborcje i ci mówiłem to początek
> dzieci z beczek .

Gdy nie było zamrażarek, były studnie, ogródki i rzeki. Technika rozleniwia
:-}

5. Data: 2013-04-09 22:10:51

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Kwi, 00:06, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> :-}
> --
> XL  "Nie należy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

Gdyby była aborcja legalna, nie byłoby takich niusów, dlatego nazwałem
ciebie morderczyni jak pamiętasz, bo ty zabijasz czujące dzieci, a
aborcja nieczujący materiał biologiczny.

6. Data: 2013-04-09 22:14:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 9 Apr 2013 15:10:51 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> Gdyby była aborcja legalna, nie byłoby takich niusów

Zawsze znajdzie się ktoś, kto (z sobie tylko wiadomych powodów) woli zabić
WŁASNYMI rękami, wiec się niestety łudzisz :->

7. Data: 2013-04-09 22:19:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Apr 2013 00:14:28 +0200, Ikselka napisał(a):

> Zawsze znajdzie się ktoś, kto (z sobie tylko wiadomych powodów) woli zabić
> WŁASNYMI rękami, wiec się niestety łudzisz :->

Aha i jeszcze: TAKICH NIUSÓW nie byłoby, owszem. Byłoby elegancko i miło
czytać gazety bez TAKICH NIUSÓW, przy kawie i cisateczku, nic nie psułoby
apetytu.
Tylko czy to oznaczałoby, że jest lepiej? I komu? Po cichu do ścieków
spływałby tylko większy strumień krwi dziecięcej. Nic o tym nie byłoby w
niusach - o jak ładnie od razu wyglądałby ten swiat, nie?
Ty patrzysz na swiat przez NIUSY???
:->

8. Data: 2013-04-09 22:37:11

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Kwi, 00:19, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> :->
> --
> XL  "Nie należy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

To są konsekwencje aborcji, zanika instynkt macierzyński, w momencie
zmuszania do niechcianego rodzenia. Usuwa się mordując bo nie ma
aborcji lub nie stać, a matka nie czuje się odpowiedzialna bo została
zmuszona.
Dlatego Aicha tak atakowała Katarzynę W. Bo takie są konsekwencje
katolicyzmu, niesamowita obłuda, głupota podporządkowania biskupom, a
życie pokazuje konsekwencje i to przede wszystkim katoliczki będą
mordowały dzieci, bo sprany mózg to nie rzeczywistość.

9. Data: 2013-04-09 22:41:13

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Kwi, 00:37, glob <r...@g...com> wrote:

> [...]
> życie pokazuje konsekwencje i to przede wszystkim katoliczki będą
> mordowały  dzieci, bo sprany mózg to nie rzeczywistość.

Zakazu aborcji konsekwencje miałobyć.

10. Data: 2013-04-09 22:44:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 9 Apr 2013 15:37:11 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> To są konsekwencje aborcji, zanika instynkt macierzyński, w momencie
> zmuszania do niechcianego rodzenia.

Jest odwrotnie, głuptasku: rodzenie jest niechciane u tych kob instyiet, u
których nie ma instynktu macierzyńskiego. Wywracasz wszystko na nice.

> Usuwa się mordując bo nie ma
> aborcji lub nie stać, a matka nie czuje się odpowiedzialna bo została
> zmuszona.
> Dlatego Aicha tak atakowała Katarzynę W.

Hasło "Katarzyna Wu" to zagadka niełatwa i jeszcze nierozwiązana, więc się
na nie nie powołuj. Także durna Aicha nie miała żadnych podstaw, aby
cokolwiek hasłem "Katarzyna Wu" uzasadniać.

Przeczytałem wszystkie całkiem dojrzałe komentarze i ani jednego pozytywnego.
Stare porzekadło.
Proszę o staranne formatowanie tekstów.
Urodzeni bandyci
Kobiety sa bardziej leniwe