przeglad prasy

1. Data: 2013-04-10 06:05:49

Temat: przeglad prasy
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Żyjemy w wiecznej negacji, ba, nawet w negacji negacji,
w wiecznym niezadowoleniu oraz żalu do całego świata.
Każdy uśmiech jest występkiem, a próba pozytywnego nastawienia rodzi
podejrzenia."

http://luka.natemat.pl/57405,trzecia-rocznica-traged
ii-smolenskiej-demonstracja

"Kto niszczy pamięć po katastrofie?
Jak podłym trzeba być człowiekiem by tak tragiczne wydarzenie
wykorzystywać do politycznej gry? Jak bardzo trzeba nienawidzić jej
ofiar aby nadawać im partyjną łatkę? Kto niszczy życie rodzin i
upolitycznił żałobę?"

http://grzegorzjakubowski.natemat.pl/57409,kto-niszc
zy-pamiec-po-katastrofie

"Teoria Wielkiego Wybuchu
Wielkie narodowe międzygalaktyczne science-fiction. Te wybuchy.
Eksplozje. Mgły. Spiski. Podział na tych co wierzą i tych co nie
wierzą w zamach."

http://tomaszjakubsyslo.natemat.pl/57393,teoria-wiel
kiego-wybuchu

I jeden z komentarzy - podpisuje sie pod nim i ja:

Woland Resurrected ?
"Nic bardziej nie szkodzi pamięci o ludziach którzy zginęli w tej
lotniczej katastrofie od tego co wyczynia PiSowska dzicz. Ci
obrzydliwi podżegacze przy współudziale chłopaków w sutannach szczują
bazując na prymitywizmie swego elektoratu oraz ambonowych słuchaczy."

2. Data: 2013-04-10 07:07:03

Temat: Re: przeglad prasy
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 10 kwietnia 2013 08:05:49 UTC+2 użytkownik Hanka napisał:
> [...]
>
> obrzydliwi podżegacze przy współudziale chłopaków w sutannach szczują
>
> bazując na prymitywizmie swego elektoratu oraz ambonowych słuchaczy."

Nie ma to jak umiejetnie stosowana "mowa milosci" ;P

3. Data: 2013-04-10 07:21:13

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
s.googlegroups.com...

> [...]

>obrzydliwi podżegacze przy współudziale chłopaków w sutannach szczują
>bazując na prymitywizmie swego elektoratu oraz ambonowych słuchaczy."

No ale jak widac on sie tez dal w to wciagnac. Prawda jest taka, ze interes
w robieniu z tragedii przedstawienia ma tylko pis i jego odpryski. Kazde
epitety - rzucane z dowolnej strony - pozwalaja realizowac ten interes. Bo
gdy nazwac cielakow oszolomami, to mimo, ze jest to prawda - stanowi to tez
dla nich paliwo, czyli podtrzymuje ogien. Im mniej slow na temat sraczki tym
sensowniej. Sama katastrofe warto i nalezy badac i oceniac. Histerie wokol
niej najlepiej przemilczec, tylko wtedy jest szansa na ozdrowienie.

4. Data: 2013-04-10 07:34:43

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Kwi, 09:21, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

> Sama katastrofe warto i nalezy badac i oceniac.

Zgoda.

> Histerie wokol niej najlepiej przemilczec,

No wieem... wybaczcie.

> tylko wtedy jest szansa na ozdrowienie.

Ojj, powatpiewam, czy to kiedykolwiek nastapi.
Ten temat to niemal perpetuum mobile.

5. Data: 2013-04-10 07:39:56

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
.googlegroups.com...

> Zgoda.

> No wieem... wybaczcie.

> Ojj, powatpiewam, czy to kiedykolwiek nastapi.
> Ten temat to niemal perpetuum mobile.

Zgadza sie, a perpetuum mobile bo jest napedzany realna kasa. On przynosi
mediom okreslone pieniadze, dlatego beda go ekploatowac - zwlaszcza w wersji
"sraczka". Pieniadz rzadzi swiatem. Gdyby polityka nie byla zasyfiona
kaczynskimi, lepperami itp. media musialyby ich wymyslec. Albo zmniejszyc
zatrudnienie.

6. Data: 2013-04-10 08:14:52

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Kwi, 09:21, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

> No ale jak widac on sie tez dal w to wciagnac. Prawda jest taka, ze interes
> w robieniu z tragedii przedstawienia ma tylko pis i jego odpryski. [...]

Eeeee nieprawda. Każda partia z mainstreamu ma w tym interes. Pis jak
pis, ma żelazny elektorat - gadaniem o bombie helowej swojego
elektoratu nie zniechęci do siebie, ani też nowego elektoratu nie
zdobędzie w ten sposób. Natomiast na tych wyborców, którzy inaczej
podchodzą do kwestii smoleńska niż pis. Coż ... na nich ostrzą sobie
kły pozostali. Kampanie wyborcze nie są nastawione na przekonanie do
siebie swoich przeciwników. Są nastawione na przekonanie do siebie
niezdecydowanych.
Jeśli jesteś zwolennikiem "nie robienia z tragedii przedstawienia",
proszę bardzo - włączasz telewizor - każdy polityk nie pisowski będzie
cię przekonywał, że on też jest tego zwolennikiem i brzydzi się tym
przedstawieniem.
Jeśli wciągnąłeś się w wir i uważasz, że pis pieprzy o bombie helowej
i takich tam. Proszę bardzo - włączasz telewizor - każdy polityk nie
pisowski będzie cię przekonywał, że on też uważa, że bomba helowa to
kretynizm a pis to kretyni.
I wiele podobnych wariacji.
Do wszystkich jednak potrzebna jest jedna rzecz. Ktoś musi robić z
tragedii przedstawienie. Akurat pis - korzyść z tego ma relatywnie
najmniejszą w stosunku do innych, po prostu spaja dotychczasowy
elektorat. To reszta dzięki temu ma możliwość "powalczyć o lepsze
kąski".

Dębska

7. Data: 2013-04-10 08:19:22

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

>Eeeee nieprawda. Każda partia z mainstreamu ma w tym interes.

Tylko pis robi przedstawienie.

8. Data: 2013-04-10 08:38:52

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Kwi, 10:19, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w
wiadomościnews:7f4ebaef-fa5a-4bb3-bc02-610b2061d7cf@
m1g2000vbe.googlegroups.com...

> Tylko pis robi przedstawienie.

No nie do końca. W tym wypadku każdy odnoszący się do przedstawienia
też w nim uczestniczy.
A swoją szosą, jaki interes ma pis w robieniu tego przedstawienia ?

Dębska

9. Data: 2013-04-10 08:40:43

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Zgoda.

> No wieem... wybaczcie.

> Ojj, powatpiewam, czy to kiedykolwiek nastapi.

Wzorzec zaklamania: fajnopolka Haneczka nasza kochana. Nie ma znaczenia, ze
to rzad osobiscie zostal zlapany na wielu klamstwach, które wykluczjaa
konkluzje o bledzie pilota czy pancernej brzozie. Haneczka sie otóz oburza,
ze ktos zada sprawiedliwosci i uczciwego dochodzenia. No niech by iuzadal
nawet, ale tak grzecznie, w salonie Adasia M.- ladnie poprosi, a w ogóle
niepytany- niech milczy. I dlaczego to ma byc w ogóle Kaczynski- skoro ma
zepsute zeby. Taki sie w ogóle nie powinein pokazywac publicznie- fe!

--
Demokracja to rzady oslów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

10. Data: 2013-04-10 08:57:48

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
On 10 Kwi, 10:19, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
> [...]

Jasne. SLD z PO organzuja gdziejestkrzyzowe miesiecznice, oraz coraz to
nowych maciorewiczowych odkryc dokonuja.

>W tym wypadku każdy odnoszący się do przedstawienia
>też w nim uczestniczy.

Uhm, obrabowany z zegarka uczestniczy w rabunku.

>A swoją szosą, jaki interes ma pis w robieniu tego przedstawienia ?

Pomysl.

Brak aborcji.
Przeczytałem wszystkie całkiem dojrzałe komentarze i ani jednego pozytywnego.
Stare porzekadło.
Proszę o staranne formatowanie tekstów.
Urodzeni bandyci