przeglad prasy

101. Data: 2013-04-12 14:37:03

Temat: Re: przeglad prasy
Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-12 16:24, olo pisze:
> Użytkownik "ZOŁZA">>>

> To wiem, tylko świadomie i perfidnie, tego twórcę wywołałem z lasu:)
pacz nie kapnął twórca :-D

> Sądzę że z punktu widzenia anatomii posiada.

mowa o symbolicznej głowie

> pass, musiałbym stokrotką polecieć :)

a ja tam się nie lenkam i przebijam

siedem wonży! :-P

--
jeden węż, dwa wąże, trzech wężów, czterech wąży ...

102. Data: 2013-04-12 15:21:05

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Kwi, 16:24, "olo" <o...@o...pl> wrote:
> [...]
>
> To wiem, tylko świadomie i perfidnie, tego twórcę wywołałem z lasu:)

> Sądzę że z punktu widzenia anatomii posiada.

Jak chrześcijanin......

Antoni Kępiński

Nazwa kretyn pochodzi od cretien - chrześcijanin, gdyż życzliwość i
pogodny uśmiech niedorozwiniętych miały przypominać cechy prawdziwego
chrześcijanina.

103. Data: 2013-04-13 08:50:01

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob"

> [...]
>
>Nazwa kretyn pochodzi od cretien - chrześcijanin, gdyż życzliwość i
>pogodny uśmiech niedorozwiniętych miały przypominać cechy prawdziwego
Nawet jak już chcesz się przyznać że kradniesz. to nawet tego nie potrafisz
:(

pzdr
olo

104. Data: 2013-04-13 08:52:27

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZOŁZA"

>mowa o symbolicznej głowie

Symbolicznie to kapitał :) też myślę że jakiś ma :)

>a ja tam się nie lenkam i przebijam
>
>siedem wonży! :-P
Dobrze że dałem pass a nie all-in, śliczne :)

pzdr
olo

105. Data: 2013-04-13 09:35:46

Od: Druch <d...@...hostingasp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 10 kwietnia 2013 08:05:49 UTC+2 użytkownik Hanka napisał:

Propoganda Salony czyli Lis.

Calej zadymy o katastrofe by nie bylo gdyby nie nieudolnosc rządu w rozwiklaniu
przyczyn katastrofy!
A co mielismy?
- klamastwa Kopacz co do przekopywania terenu
- klamanie ze lot byl cywilny, zeby za wszelka cene przekazac sprawe Rosjanom
- przekazanie sprawy Rosjaną którzy sporządzili raport w ktory nikt nie wierzy
- bledy w raporcie
- 3 lata ciągnące się sledztwo ktore niczego nie wnosi!!!
- klamstwa ze Blasik byl w kabinie i ze rozpoznano jego glos - rok ciągniecie sprawy
pijanego Blasika (generał!) nikt sie potem nie chcial przyznac ze rozpoznal jego glos
- przyznanie sie prokuratury ze na czesciach byl trotyl 3 lata po katastrofie!

to te klamstwa i błędy spowodowaly tak silne emocje. Ludzie chcą znać prawdę a są
oszukiwani. Tak samo gdyby rząd francuski nie wyjaśnił i kręcił w sprawie katastrofy
Concorde - ludzie po prostu wkurzyliby się.

I dlatego nie rozumiem - dlaczego wytykanie polskiemu rządowi klamastw i
nieudolnosci, dlaczego nazywa sie to "niszczeniem pamieci po katastrofie"?
No chyba ze ta "pamieć" to ma być pijany Błasik ktory zmusza pilotow do ladowania...
:/

Moge to zrozumiec tylko tak - tak twierdzą zwolennicy i obroncy rząd, dla ktorych
wszystko co mowi rząd jest swietne, a kazda jego krytyka to "niszczenie pamieci po
katastrofie".

Zresztą teksty ktory cytujesz, to rowniez z Lisa witryny - czyli dokladnie Rzecznika
Rządu.

Druch

Druch

Brak aborcji.
Przeczytałem wszystkie całkiem dojrzałe komentarze i ani jednego pozytywnego.
Stare porzekadło.
Proszę o staranne formatowanie tekstów.
Urodzeni bandyci