TVP Kultura puscila dzis "Ucieczke z kina Wolnosc"

1. Data: 2013-04-10 14:00:29

Temat: TVP Kultura puscila dzis "Ucieczke z kina Wolnosc"
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

...zupelnie nowy kontekst, ten film dzis jak ciepla buleczka.

Nie ma przypadkow, sa tylko zbiegi okolicznosci ;)

2. Data: 2013-04-10 14:26:37

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik <m...@g...com> napisal w wiadomosci
ps.com...
> ...zupelnie nowy kontekst, ten film dzis jak ciepla buleczka.
>
> Nie ma przypadkow, sa tylko zbiegi okolicznosci ;)
Sa tylko znaki:-)

--

Chiron

3. Data: 2013-04-10 17:59:31

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 10 kwietnia 2013 16:26:37 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> Uzytkownik <m...@g...com> napisal w wiadomosci

ps.com...

> Sa tylko znaki:-)

Ale leczysz to? ;P

4. Data: 2013-04-10 20:12:20

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

>Ale leczysz to? ;P

Czy co niby leczę?

--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

5. Data: 2013-04-11 07:10:22

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 10 kwietnia 2013 22:12:20 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> U�ytkownik <m...@g...com> napisa� w wiadomo�ci

ps.com...

> W dniu �roda, 10 kwietnia 2013 16:26:37 UTC+2 u�ytkownik Chiron napisa�:

> Czy co niby leczďż˝?

Jest podobno takie zaburzenie: we wszystkim widzi sie "znaki", zamiast normalnej
realnej rzeczywistosci. Nie moge znalezc jak sie to nazywa. :)

6. Data: 2013-04-11 07:22:32

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

ps.com...

>Jest podobno takie zaburzenie: we wszystkim widzi sie "znaki", zamiast
>normalnej realnej rzeczywistosci. Nie moge znalezc jak sie to nazywa. :)

Wiesz- ja naprawdę tak uważam. Wierzę- mam bardzo głębokie przekonanie, że
świat jest przyczynowo- skutkowy. Nie istnieje zdarzenie, które nie miało
swojej przyczyny. Zrozumienie, dojrzenie tych przyczyn- pozwala nam
świadomie przejść przez życie. Inna sprawa- przytlaczjącej większości spraw
nie jesteśmy w stanie przynyn odnaleźć- a szukanie ich "na siłę" jest tylko
niepotrzebnym stresem- co najmniej. Czasem jakaś sprawa niezrozumiała wraca-
po latach- i wtedy dopiero widzimy przycznę- bo wcześniej odkrylismy
przyczyny innych zdarzeń.
No ale żebyś tak via internet mnie od razu zdiagnozował? No ale tu czuję się
taki...potraktowany po łebkach. Coś tam mi niby dolega- wiesz na pewno, co,
ale nie wiesz, co- nie potrafisz nazwać ani tym bardziej przepisać
lekarstwa. To co z Ciebie za diagnosta?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

7. Data: 2013-04-11 07:43:30

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 11 kwietnia 2013 09:22:32 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> [...]
>
> niepotrzebnym stresem- co najmniej. Czasem jakaś sprawa niezrozumiała wraca-
>
> po latach- i wtedy dopiero widzimy przycznę- bo wcześniej odkrylismy

Podpisuje sie pod powyzszym obiema lapkami.
Ciekawosc ciagow przyczynowo-skutkowych jest jak najbardziej ok. W sumie to rowniez
zachowanie insttynktowno-samozachowawcze. Ale tymi "znakami" przypomniales mi o
ludziach doszukujacych sie patologicznie-magicznie we wszystkim "znakow" -np
obecnosci boga, lub spisku czy czego tam jeszcze -ot obsesje. No i wyzwoliles we mnie
reakcje obronna zwana zartem. ;)

"Jedyny taki" ;P

8. Data: 2013-04-11 08:19:51

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@g...com>> napisał w wiadomości
ps.com...

> [...]

>wszystkim "znakow" -np obecnosci boga, lub spisku czy czego tam jeszcze -ot
>obsesje. No i wyzwoliles we mnie reakcje obronna zwana zartem. ;)

Są to obsesje- z czego nie wynika wcale, że takich znaków tam nie ma.Tyle,
że skoro nie jesteśmy w stanie ich zrozumieć- to nie powinniśmy ich
racjonalizować.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

9. Data: 2013-04-12 19:27:17

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 11 kwietnia 2013 10:19:51 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> [...]
>

> Są to obsesje- z czego nie wynika wcale, że takich znaków tam nie ma.Tyle,
>
> że skoro nie jesteśmy w stanie ich zrozumieć- to nie powinniśmy ich

Alez one racjonalizuja sie "same"...ja bym tam temu procesowi nie przeszkadzal,
mozna zrobic sobie jeszcze wieksza szkode odmawiajac sobie do tego naturalnego aktu
naszego mózgu prawa. W sumie moznaby racjonalizacje uznac za proces medytacjnego
przyswajania sobie nowego obrazu perceptuowanej rzeczywistosci. :)

10. Data: 2013-04-12 19:51:27

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> [...]
>za proces medytacjnego przyswajania sobie nowego obrazu >perceptuowanej

Racjonalizacja jest oszustwem samego siebie. IMO- wiele procesów zrozumienia
przebiega poprzez racjonalizacje- dalej zrozumienie tych racjonalizacji
(dlaczego coś własnie tak sobie tłumaczymy)- i zrozumienie tego, co zaszło.
Im bardziej jesteśmy świadomi- tym rzadziej nasz umysł ucieka w
racjonalizacje.
--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

przeglad prasy
Brak aborcji.
Przeczytałem wszystkie całkiem dojrzałe komentarze i ani jednego pozytywnego.
Stare porzekadło.
Proszę o staranne formatowanie tekstów.