Brandt czy Whirpool ?

1. Data: 2003-10-21 06:12:41

Temat: Brandt czy Whirpool ?
Od: "/// Kaszpir ///" <u...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Mam przygotowane do wydania max 1600zl na pralkę ładowaną od góry.
Oczywiście fajnie by było wydać mniej pieniedzy ;)

Szukałem co w tej cenie można znaleść. Wymagania min. 800obr , klasa A
(energetyczna+ pranie) ..

W tej cenie znalazłem :

1. Brandt WTC 0951K
http://www.brandtgroup.pl/pralnictwo/pt_wtc0951k.htm

Opis bardzo ciekawy , 900obr , programator elektroniczny , system
precyzyjnego zatrzymania bębna , automatyka wagowa , regulacja temperatury
jak i obrotów , 4 grupy programów (niestety nie wiadomo ile jest programów)
, program szybki - 30 minut , możliwośc opóźnienia startu o 3/6/9 godzin

2. Whirpool AWT5088
http://www.whirlpool.com.pl/katalog.xml?/lang=PL/car
t=20/id=293/tabs=3/sub=3/684181-276716-95319

Opis bardzo ciekawy , 800obr , sterowanie elektromechaniczne , z opisu
wynika że brak precyzyjnego zatrzymania bębna ,automatyka wagowa , regulacja
temperatury i obrotów , 16 programów , brak możliwości opóźnienia startu

Brandt jest chyba tańszy , ma o 100obr wiecej , programator elekroniczny ,
precyzyjny system zatrzymania bebna i szybkie pranie (30 min).

Jednak marka Whirpool jest dla mnie bardziej znana niż Brandt , jednakże
chyba jednak to własnie Brandt jest ciekawszym wyborem ?

Jak sądzicie ? Czy po podanych przezmnie informacjach (i z linków jakie
podałem) mogli byście pomóc mi w wyborze pralki ? Moim fawortyem był ten
Whirpool ale ten Brandt też wygląda bardzo ciekawie z opisu ...

bardzo liczę na WAS !!!

Pozdrawiam Zbyszek

/// Kaszpir ///

1. Data: 2003-10-21 06:15:58

Temat: Re: Brandt czy Whirpool ?
Od: Pawel J Maczewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 21 Oct 2003 08:12:41 +0200, /// Kaszpir /// wrote:

> Mam przygotowane do wydania max 1600zl na pralkę ładowaną od góry.
> Oczywiście fajnie by było wydać mniej pieniedzy ;)

Hmm... a ta pralka ma sie zmiescic w kuchni?
No i nie crosspostuj, pls
--
Kender
/* This post is licensed under the conditions of *

1. Data: 2003-10-21 06:23:48

Od: "Aneta" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "/// Kaszpir ///" <u...@s...pl> napisał w
wiadomości news:bn2iqc$i1c$1@inews.gazeta.pl...
> Witam !
>
> Mam przygotowane do wydania max 1600zl na pralkę ładowaną od góry.
> Oczywiście fajnie by było wydać mniej pieniedzy ;)

pytanie raczej na pl.rec.dom. no chyba ze chcesz w tej pralce obierać
warzywa i gotować obiady
aneta

1. Data: 2003-10-21 10:56:02

Od: "Krzysztof" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@t...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "/// Kaszpir ///" <u...@s...pl> napisał w
> wiadomości news:bn2iqc$i1c$1@inews.gazeta.pl...

Ja mam pralke Brandta i jest super.
Ale whirlpool tez jest bardzo dobry, tak naprawde to wybierz tansza, obie sa
dobre.

maczanka - skleroza :(
zapach spalonego mleka wraz a garnkiem co zrobic?
cielęcina
sos gorgonzolla
Witanko...:)