Bratnie dusze?

1. Data: 2016-08-26 13:56:42

Temat: Bratnie dusze?
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co sądzicie o teorii bratnich dusz? Czy wymaga to wiary w reinkarnację?

2. Data: 2016-08-26 17:39:21

Temat: Re: Bratnie dusze?
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 26 sierpnia 2016 13:56:32 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:
> Co sądzicie o teorii bratnich dusz? Czy wymaga to wiary w
> reinkarnację?

W taką hinduistyczną niekoniecznie.
Ale w 5 nagromadzeń? Już prędzej.
Te bratnie dusze mają po prostu podobne wzorce czyli pochodzić mogą ze
wspólnego strumienia nagromadzeń.

3. Data: 2016-08-27 13:18:12

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.08.2016 o 17:39, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Ale w 5 nagromadzeń? Już prędzej.

Znowu te "5 nagromadzeń" ? czy wszystko musisz interpretować tymi swoimi
dogmatami?

4. Data: 2016-08-27 15:15:33

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 27 sierpnia 2016 13:17:59 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Znowu te "5 nagromadzeń" ? czy wszystko musisz interpretować tymi swoimi
> dogmatami?

No to może się nazywać wspólny składnik. W każdym razie "bratnie dusze" to jest
dowód, że dusza nie jest bytem pojedynczym powstałym z niczego, ale połączeniem
(układem) wielu grup składników, które się pokrywają prawdopodobnie ze względu
na wspólną historię/proweniencję.

5. Data: 2016-08-27 15:34:03

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:20af65b4-cc72-4f16-acf2-b8fae0755a9c@googlegrou
ps.com...

> [...]

połączeniem
(układem) wielu grup składników, które się pokrywają prawdopodobnie ze
======================================
Niektórzy twierdzą, że to ta sama dusza- tylko w kilku ciałach

--
Chiron

6. Data: 2016-08-27 16:32:08

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

> [...]
>połączeniem
>(układem) wielu grup składników, które się pokrywają prawdopodobnie ze

Wszyscy mamy wspólną historię, nasze mózgi szły bardzo podobnymi trasami
ewolucyjnymi, nie wiem po co powoływać jakieś dodatkowe byty z odbyty.

7. Data: 2016-08-27 17:14:33

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.08.2016 o 15:15, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]
> (układem) wielu grup składników, które się pokrywają prawdopodobnie ze względu

czy do tego potrzebna jest wiara w reinkarnację?

8. Data: 2016-08-27 17:57:08

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.08.2016 o 15:34, Chiron pisze:

Witaj Chiron, rzadko zaglądasz
> Niektórzy twierdzą, że to ta sama dusza- tylko w kilku ciałach

to dlaczego odczuwam swoją duszę z jednego konkretnego ciała a nie z innego?

9. Data: 2016-08-27 18:06:00

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pinokio" <p...@n...adres.pl> napisał w wiadomości
>W dniu 27.08.2016 o 15:34, Chiron pisze:
>
> Witaj Chiron, rzadko zaglądasz
>
> to dlaczego odczuwam swoją duszę z jednego konkretnego ciała a nie z
> innego?

Bo może nie ma Twojej bratniej duszy? Inna sytuacja- nieraz spotykamy się z
kimś- i wydaje nam się, że znamy się od dawien dawna. A to ktoś, kogo
dopiero poznaliśmy. Jei wchodzimy z taką osobą w związek- to wszystko jakby
toczy się samo, idzie swoją drogą- nie wiadomo, dokąd. Mówimy wtedy: oto
spotkaliśmy bratnią duszę. Jednak są teorie, że to właśnie spotkały się
dusze, które już nie raz były ze sobą w silnym związku- i ponownie wchodząc
w związek- idą całkiem nieiadomie- jak po sznurku- drogą z poprzednich
wcieleń. Drogą- najczęściej- tragiczną. Wtedy przy takim niemal 100%
wzajemnym zrozumieniu, współodczuwaniu- nagle się dzieje coś, czego oboje
nie rozumieją- a co prowadzi ich do niezrozumiałej tragedii. Próbują do
siebie podchodzić wiele razy- i za każdym razem: klęska. Mówią sobie, że są
do siebie idealnie dopasowani, ale nie są dla siebie. Znam to z autopsji. I-
udało mi się wyjść z niewielkimi guzami z takiego związku.

--
Chiron

10. Data: 2016-09-01 09:25:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <c...@o...pl> wrote:
> [...]
> siebie podchodzić wiele razy- i za każdym razem: klęska. Mówią sobie, że są
> do siebie idealnie dopasowani, ale nie są dla siebie. (...)

Bo to te same dusze - ale w innych już ciałach z innymi umysłami: dwaj ci
sami piloci zupełnie nieznanego im samolotu. Niby wiedzą, co i jak, niby
nic z tej maszyny nie jest im obce, a jednak czasem nawet taki świetny team
to za mało i samolot się rozbija.

--
XL

Stare dzieje
Idealny mężczyzna
Porzucanie - centralny problem psychologii kobiety.
Odwieczny konflikt
Malcziki