Braun-Combi max 750 czy MR 5550CA?

1. Data: 2005-12-14 20:09:06

Temat: Braun-Combi max 750 czy MR 5550CA?
Od: "Anet" <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam dylemat którą "maszynę" wybrać. Cena podobna. Zależy mi głównie na
mieleniu mięsa choć inne funkcje są ważne bo nie mam jeszcze żadnego
urządzenia tego typu. A ten Combi max ciasta nawet robi? Co też fajną
funkcją jest no i nie trzeba przy nim stać i trzymać tego przycisku.
Poradźcie coś bo dylemat mam spory.
Podaje linki do obu
http://www.maximedia.pl/?c=roboty&p=braun_mr_5550ca
http://www.maximedia.pl/?c=roboty&p=braun_k_750

Anet co woli gotować niż kupować

2. Data: 2005-12-14 20:36:18

Temat: Re: Braun-Combi max 750 czy MR 5550CA?
Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> [...]
> urządzenia tego typu. A ten Combi max ciasta nawet robi? Co też fajną
> funkcją jest no i nie trzeba przy nim stać i trzymać tego przycisku.

555Ca sieka (rozdrabnia) mięso, a nie miele. Nawiasem = w Macro i
hipermarketach były w promocyjnych cenach ok. 150-180 zł (z czymś tam
jeszcze, ale nie pamiętam, z czym). Tego drugiego nie znam. Jak chcesz
głównie do mielenia - to Zelmerowska maszynka do mięsa (przystawki do warzyw
też się przydają). Ja mam obie rzeczy (tzn. blender Brauna i maszynkę do
mięsa :-))), w blenderze małe ilości mięsa się da posiekać, choć robi się
taka jakby papka mięsna, do większych ilości wyciągam maszynkę. Ale i tak
najbardziej uwielbiam blender, bo łatwo się myje, szybko wyciąga i składa,
czyli jest "szybszy" w obsłudze. :-))). Tyle, że ja głównie używam go do
siekania cebuli, warzyw na sałatki, rozdrabniania gotowanego mięsa itd.

Dorota

3. Data: 2005-12-15 07:58:58

Od: "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Anet schrieb:
> [...]
> urządzenia tego typu. A ten Combi max ciasta nawet robi? Co też fajną
> funkcją jest no i nie trzeba przy nim stać i trzymać tego przycisku.

Jesli juz koniecznie chcesz Brauna, to wybralbym to drugie. To pierwsze,
to takie ni to pies ni wydra. Cos takiego bez tej przystawki kosztuje w
Niemczech 18 Euro. Ten mikser jest najlepszym urzadzeniem tego typu na
rynku ale lepiej zafundowac sobie klasyczny mikser Braun Multimix taki
ja tu
http://www.karstadt.de/produktAnzeigen.do?pid=253530
8&prrfnbr=2535308 .
Tym sie swietnie ubija, mozna tez rozdrobnic i posiekac. Np. miesa do
koldunow nie nalezy mielic. Jesli jednak chcesz miec cos naprawde
dobrego to tylko jakis MUM od Bosch'a np.
http://www.maximedia.pl/?c=roboty&p=bosch_mum_4655. Calkiem przyzwoita
cena. To ma moja Mama juz od dwoch lat i jest zachwycona. Uzywa tego
dosyc intensywnie i rzecz sprawuje sie bez zarzutu. Mozesz zapytac. Ja
tez to mam i wlasciwie nic do szczescia nie jest mi potrzebne. Pani
Matce zamowilem ostatnio dodatkowa miske, bo jak sie czasami piecze
dwuwarstwowe ciasto, to nie trzeba oprozniac i myc, tylko wyciagnac,
drugie wlozyc do mieszania a to pierwsze spokojnie wylozyc na blache.
Jak chcesz to dam Ci telefon do Mamy, zadzwon i pogadaj.

Irek

4. Data: 2005-12-15 09:21:11

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anet napisał(a):
> [...]
> urządzenia tego typu. A ten Combi max ciasta nawet robi? Co też fajną
> funkcją jest no i nie trzeba przy nim stać i trzymać tego przycisku.

Weź to. Zawsze pod ręką, łatwo umyć, zajmuje mało miejsca. Odkąd go mam
nie używam prawie niczego innego ;-)

--
richo

5. Data: 2005-12-15 10:01:32

Od: Katarzyna 'Bastet' Świderska <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

richo nazca napisał(a):

> Weź to. Zawsze pod ręką, łatwo umyć, zajmuje mało miejsca. Odkąd go mam
> nie używam prawie niczego innego ;-)

:) Do mnie wlasnie w poniedzialek przyszla paczka z Braunem (tylko ja
mam ten model BC-HC).
W domu mam juz innego robota, tego z tych duzych, Mulinex i z
rozdrobnieniem miesa wolowego z duza iloscia tluszczu poradzily sobie
tak samo, czyli kiepsko. Tylko ze z Braunem jest znacznie mniej zmywania.

Jak mam sobie cos poszatkowac, to wole brauna - wygodniejszy i lzejszy
:). Jak bede robic ciasto to wyjme Mulinexa.

Ale jestem cholernie zadowolona z tego urzadzenia, bo az chce mi sie
gotowac (ale mam malo pomyslow :( ).

--
pa!
Bastet_Milo "See you in space

6. Data: 2005-12-15 17:30:37

Od: Konrad Brywczyński <http://cerbermail.com/?EPpJiWnVOQ> szukaj wiadomości tego autora

Anet <...@w...pl> w wiadomości
news:news:dnpu73$su4$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):
> Mam dylemat którą "maszynę" wybrać. Cena podobna. Zależy mi głównie na
> mieleniu mięsa

Jak do mielenia mięsa, to przecież ani jedno, ani drugie maszynki nie ma.

Ja mam http://www.maximedia.pl/?c=roboty&p=philips_hr_7758 (w sklepach dla
idiotów są dużo tańsze w promocjach)

Teraz jest jeszcze http://www.maximedia.pl/?c=roboty&p=philips_hr_7768 - z
sokowirówką.

MUMy Boscha też bardzo bardzo okay.

--
Konrad J. Brywczyński GG:1528179
http://www.boeing.com/news/releases/2003/q2/nr_03051

7. Data: 2005-12-16 07:32:10

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za wszystkie wypowiedzi. Chyba pozostanę przy tym Braunie MR
5550CA. Choć nadal nie jestem tak do końca przekonana.

Anet

Kwiat muszkatołowy-gdzie kupić?
kremówka
Plan urlopów