Braun Oral-B 3D...?

1. Data: 2002-07-06 09:32:42

Temat: Braun Oral-B 3D...?
Od: "PawSlodki" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
(To chyba najwlasciwsza grupa.)
Czym sie rozni sczoteczka Braun Oral-B 3D Excel od ...3D Plak Control? Jaka
jest roznica w cenie? Ktory model polecacie? I przy okazji czy jest jakis
sklep internetowy, w ktorym kupie te produkty taniej niz w innym sklepie?
Z gory dzieki.

Pozdrawiam
PawSlodki

2. Data: 2002-07-06 10:18:26

Temat: Re: Braun Oral-B 3D...?
Od: "Jan F. Kurkiewicz" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PawSlodki" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sklep internetowy, w ktorym kupie te produkty taniej niz w innym sklepie?

Kupowanie 3D jest wyrzuceniem pieniędzy w błoto...
Piszę bo wiem co piszę :-) jako, że również się nabrałem, mając wcześniej
normalne...
jfk

3. Data: 2002-07-06 10:43:24

Od: "PawSlodki" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan F. Kurkiewicz" <j...@r...pl> napisał w wiadomości
> Kupowanie 3D jest wyrzuceniem pieniędzy w błoto...
> Piszę bo wiem co piszę :-) jako, że również się nabrałem, mając wcześniej
> normalne...

Ja z koleji nie z gazet itp. ale od znajomych wiem, ze te szczoteczki sa
jednak bardzo dobre. Moze nie czuc efektu ale czyszcza podobno lepiej.

Pozdrawiam
PawSlodki

4. Data: 2002-07-06 11:11:13

Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

"PawSlodki" <p...@i...pl> wrote in

[...]

btw, co myślicie o szczoteczka elektrycznych ?
np. Colgate Actibrush

--
Rafał 'Raf256' Maj

5. Data: 2002-07-07 20:03:00

Od: "McKwack" <m...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

hej,
IMHO najfajniejsza szczoteczka elektryczna to ta od browna, za to pamietak
ze kiedys mialem swietna szczoteczke zwykla colgate'u ze skrzyzowanym
wlosiem.
pozdro
mckwack

6. Data: 2002-07-08 07:17:08

Od: "PeSz" <p...@u...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ja z koleji nie z gazet itp. ale od znajomych wiem, ze te szczoteczki sa
> jednak bardzo dobre. Moze nie czuc efektu ale czyszcza podobno lepiej.

Mam OralB 3d i bardzo sobie chwale.
Juz rok czasu dziala bez zarzutu i byle tak dalej.

Pozdr
PeSz

7. Data: 2002-07-12 09:05:46

Od: "PawSlodki" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sklep internetowy, w ktorym kupie te produkty taniej niz w innym sklepie?

No i w koncu znalazlem! :-)
Po trzech dniach uzywania jestem bardzo zadowolony. Polecam!
Polecam rowniez sklep gdzie wyjatkowo tanio kupilem szczoteczke Braun Oral-B
3D Excel:
http://www.galen.com.pl/index.cgi?action=02&dzial=14
9

Pozdrawiam